The Dark Hours (2005)

Canada
Horror / Thriller

geregisseerd door Paul Fox
met Kate Greenhouse, Aidan Devine en Gordon Currie

De aantrekkelijke psychiatrice Samantha Goodman verblijft samen met haar zus en echtgenoot een weekend in een vakantiehuisje. Het is gezellig, tót er een aantal onverwachte gasten arriveren. Eén van Samantha's voormalige patiënten denkt dat ze hem tijdens zijn periode in een inrichting heeft misbruikt voor andere doeleinden en zint op wraak. Een serie macabre en perverse spelletjes is het gevolg.

avatar van alexspyforever
Ik vond deze film een goede mix van psychologische thriller en sadistische horror. Het leek allemaal een beetje cliché, maar ik heb mij er toch mee vermaakt.

avatar van Llynwen
Begon leuk.. midden gedeelte ook nog, maar aan het einde beetje wazig allemaal.. Komt ze er nou goed uit of niet?

Clapboy
Vond het een geweldige thriller. Erg spannend en beklemmend zelfs, goede sfeer goed geacteerd. Top!

avatar van Left4Dead
Heb me hier prima mee vermaakt.
Je weet wat er aan de hand is maar bent benieuwd of het nu echt zo is, lekker wazig i.i.g.