Ghostbusters (2016)

Actie / Komedie
116 minuten / 134 minuten (Extended Edition)

geregisseerd door Paul Feig
met Kristen Wiig, Melissa McCarthy en Kate McKinnon

Erin Gilbert, een wetenschapper aan de universiteit van Columbia, heeft samen met Abby Yates een boek geschreven genaamd "Ghosts from our Past: Both Literally and Figuratively – The Study of Paranormal Knowing". De twee hebben elkaar jaren niet gesproken maar worden bij elkaar gebracht door een man die hulp zoekt bij de bestrijding van spoken. Samen met Jillian, een collega van Abby, besluiten ze een bedrijf op te richten dat gespecialiseerd is in het vernietigen van paranormale verschijningen.