Shaft in Africa (1973)

Actie / Misdaad

geregisseerd door John Guillermin
met Richard Roundtree, Frank Finlay en Vonetta McGee

Shaft gaat undercover naar Africa om daar de moderne slavernij tegen te gaan. Jonge Afrikanen worden naar Parijs gelokt om daar chain-gang werk te doen.

neo (crew)
richard roundtree is wel opnieuw erg cool.veel leuke dialogen en een paar goeie actiescenes.3 sterren

sydney
Mooi die Afrokapsels in die tijd. Vind het nog steeds leuk om naar deze films of series te kijken.

avatar van zinulzki
Ondanks het ietwat simplistisch verhaal is dit een coole blackxploitationfilm met een typisch jaren '70 sfeer, een erg leuke soundtrack, Richard Roundtree in grote vorm en heerlijke over-the-top vilains.

Mr_White
Kan hier toch net geen voldoende voor geven, daar is de film ondanks de coole stijl toch te zwak voor.

Redelijke blackxploitationfilm met een heerlijke jaren '70 sfeer verhaal is oppervlakkig maar ondanks dit aangenaam kijkvoer.

avatar van Phantasm
Leuk in elkaar gezette film die lekker wegkijkt.