Stop! Or My Mom Will Shoot (1992)

Actie / Komedie

geregisseerd door Roger Spottiswoode
met Sylvester Stallone, Estelle Getty en JoBeth Williams

Hij scheept al jaren zijn moeder telefonisch af, omdat het met haar in huis een ramp zou zijn. Ze zou op gaan ruimen en regelmaat en babyfoto's in zijn leven brengen en dat kan hij niet gebruiken, hij is namelijk een politieman. Dit jaar komt ze echter zonder aankondiging, en hij hoopt maar dat het tijdelijk is. Jammergenoeg raakt ze betrokken bij een zaak van wapentransactie, moord en verzekeringsfraude inéén, en ze moet van de vrouwelijke luitenant, die tevens de los-vast relatie is van de politieman, in de stad blijven.

avatar van Thug_074
Het was niet 1 van de betere films van Stallone.
Maar dat die in de flop top 100 staat begrijp ik niks van :S???

avatar van movie fan
wat een waste of time was dit , rampzalig deze film , slecht geacteerd , zelfs door stalonne . verhaal trok op niks . de aktie was maar mager , en het verloop van de film voelde heel overdreven aan . ik begrijp niet dat silvester stalonne in deze film meedoet , niks voor hem . 1 positief ding aan de film , hij is niet al te lang , snel gedaan .

bild
Kijk naar de poster. Ja, de film is even slecht. Enorm flauwe humor, actiescenes beneden de peil. Realisme enorm slecht.

Ik vind hem wel goed!

hij was wel grappig

charmed one schreef:
hij was wel grappig

en toch een 2?

ja je hebt gelijk ik maak er een 3.0 van. was inderdaad wat laag

avatar van FKNer
Helemaal niks mis met deze film, vond em eigenlijk best vermakelijk.
Vind de notering in de flop 100 beetje overdreven.

eentje oud de oude doos die ik zeker wel kan waarderen. Die oma vind ik echt hilarisch en silvester is tja uhh zoals silvester altijd is.

De film is gewoon leuk en simpel, vermakelijk en onderhoudend.

K@i
van deze komedie moest ik huilen !

huilen van t gelach? Prima zo!

K@i
finalman schreef:
huilen van t gelach? Prima zo!

Moest Huilen om dat ik Moest Lachen van Ellende wat een Schijtfilm !

een 1 voor Stallone xD

Deze film in de flop top 100 ?

Oke hij is wat flauw. Maar minstens 2 sterren waard. Zeker weten,
ik vond dit wel een vermakelijke film. Oke de titel is gebasseerd op het meest flauwste stuk in de film op het eind. Maar verder, ja de film is vermakelijk vind ik.

3 sterren (incl +1 voor stallone )

juhnzun
Trieste vertoning wat een drama !

Muggsy
Punchlines die niet aankomen, Amerikaans wapenfetisjisme dat hier meer dan misplaatst is en een zeer flauw liefdesverhaaltje. Wat Roger Rees hierin komt doen is me een raadsel.

avatar van MovieHolic
Wauwwwww serieus dit is zonder 1 seconde twijfel een van de slechtste films ooit. Er is niks maar dan ook werkelijk niks goed aan

avatar van FunkStarr
Met afstand Stallone's slechtste film denk ik. Zelfs als Stallone fan moet ik eerlijk blijven en dit prul niet meer dan 1,5 geven. Notering in de flop100 is wel wat overdreven, maar de film is zeker wel slecht.

avatar van TrickySmalls
Niet echt een film die in de flop 100 past.
Is gewoon een vermakelijke film dit met de nodige humor.

avatar van movie acteurs
Ach ja de film was ook zo slecht......... als ik zo de score lees

Ik heb sowieso ergere komedies gezien dit was zeker geen marteling. Vond dit best een leuke film. Estelle Getty uit de Golden Girls, speelde het ook best grappig . en daarnaast had Stallone ook een aangename rol. Ik geef een 3,0.

avatar van Marlon Aarssée
Wat praat iedereen hier slecht over zeg niet normaal, dit is gewoon onwijs grappig mooi gemaakt leuk om naar te kijken en geweldige film. Stallone doet het rustig aan is geen rambo (god zij dank).

Ja en Getty is wel de dame van de Golden Girls mensen beetje respect

Niks mis mee hoor

avatar van Bruens
mensen ga cemetary gates kijken en stem die die flop in

avatar van m1chel
Ligt misschien aan mij maar ik vond hem toch wel erg grappig hoor.

avatar van van duijn
de poster zegt al genoeg...

avatar van erpunited
Sylvester stallone moet niet in komedies spelen

avatar van filmliefhebber92
Zo slecht was ie niet vond ik. Flop top 100 is daarom ook iets te. Ik heb wel andere gedrochten gezien die meer als 3 sterren gemiddeld had.

Nou oké het is niet goed geacteerd en de humor is ook niet alles. Maar ik vond hem wel goed uit te zitten. Het was een luchtig filmpje.

avatar van 1311811
Ik vond hem wel vermakelijk en heb zo en nu dan wel kunnen lachen! Laat ik het daar maar op houden.....

Een mooie voldoende, een 7 wel te verstaan. Staat voor mij gewoon gelijk aan 3,5 sterren. Haat dat 'sterrenstelsel.'

avatar van FunkStarr
Hij viel me ontzettend mee gisteravond. Absoluut geen topper maar ook zeker geen flop film. Gewoon een wat flauwe komedie maar niet slecht.

avatar van m1chel
Ach hij viel ook wel mee joh. Leuke film. Als je het over een echt slechte komedie van Stalone wilt hebben, dan moet je Oscar eens gaan kijken. Dat vond ik pas slecht. Deze valt reuze mee.