Stop! Or My Mom Will Shoot (1992)

Actie / Komedie

geregisseerd door Roger Spottiswoode
met Sylvester Stallone, Estelle Getty en JoBeth Williams

Hij scheept al jaren zijn moeder telefonisch af, omdat het met haar in huis een ramp zou zijn. Ze zou op gaan ruimen en regelmaat en babyfoto's in zijn leven brengen en dat kan hij niet gebruiken, hij is namelijk een politieman. Dit jaar komt ze echter zonder aankondiging, en hij hoopt maar dat het tijdelijk is. Jammergenoeg raakt ze betrokken bij een zaak van wapentransactie, moord en verzekeringsfraude inéén, en ze moet van de vrouwelijke luitenant, die tevens de los-vast relatie is van de politieman, in de stad blijven.

Wat een drama deze film.
Geen seconde leuk, was dan ook blij toen hij afgelopen was. 1,5 *

Movie_Diva
Gelukkig dat hij gauw afgelopen was. Ik heb me geen moment vermaakt. Flop flop flop

Toch een behoorlijk leuk filmpje. Onterecht in de flop 100. Ik kan wel honderden slechtere films opnoemen. 3,5*

Vreselijke komedie waarin Stallone pijnlijk overdreven (niet) leuk probeert te doen. De film is nergens grappig en het komt allemaal erg geforceerd over.

film_kaza
de titel klink wel grappig, maar de film zo te zien niet.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Als kind vond ik hem nog wel leuk. Maar ik denk dat de film ook enkel bij kinderen scoort. Veel is er eigenlijk niet aan...

Niet echt extreem slecht in mijn ogen, maar niks bijzonder

us_raider
Die scene van "Stop! Or my mom will shoot!" is wel grappig en daarnaast zorgt dat vrouwtje sowieso wel voor een paar leuke momenten. Daar is verder ook alles mee gezegd. 2*

Dit was de eerste film die ik ooit in de bioscoop zag. Toen vond ik hem super gaaf, maar misschien heeft het er mee te maken dat ik toen vijf was haha.

avatar van matthijs_013

Mee eens. 3*

avatar van Flipman
Ja, ik weet niet, hij was leuk, geen dijenkletser. Ik zou 'm nu niet leuk meer vinden, denk ik.

kArIzMa_TuRk
Hij was niet origineel, maar dat ie nou in de flop 100 hoort?

Stallone in een komedie film is niets
maar je hebt wel gelijk.

avatar van J.Bell
Hij was niet origineel, maar dat ie nou in de flop 100 hoort?

Yep, ik vond het eigenlijk wel grappig, dat bepje van de ""Golden Girls' naast Sly...
Al zie ik hem wel veel liever als Rocky

kiriyama
Dit is toch wel een slechte film. Ben al geen Stallone fan maar dit is toch echt erg. Alleen voor de kleinste Stallone fans.

alez komaan, zo'n leuke film! Snap niet dat hij in flop 100 staat. 3,5 sterren!!!

Movie_fan#
Hij was af en toe nog wel grappig, en leuk dat stallone er in mee doet, verder is het wel totale onzin. Ik moest wel lachen toen die ma die uzi voor zijn verjaardag had gekocht

Stijntje
Toen ik 12 was herinner ik me dat ik hem wel geinig vond... ik heb deze titel al die tijd toch onthouden...
een keer herzien bevestigd dat een kind eigenlijk niet te vertrouwen is wat betreft zijn mening: rotzooi waar een vuilnisbak nog te goed voor is. 1.5 *

nah van mij krijgt hij 4.5, gewoon goede film:P

keyser sose
Wahahahahhah dit was een leuk film toen ik nog klein was maar als je hem nu kijkt is het echt een grote bende slaat gewoon nergens op

avatar van Moviestar1979
Tja, het is wel eens leuk om Stallone in een komedie te zien spelen, maar van de andere kant is het gewoon jammer.
Komedies is absoluut niet aan deze man besteed.
Ik denk ook niet dat andere acteurs/actrices deze film zouden kunnen verbeteren.
Het verhaal zelf stelt totaal niets voor en is veel te simpel.

De film is erg ondergewaardeerd Stallone doet uiterst zijn best om een goede komedie rol neer te zetten. Oke ik zie hem ook liever als Mr Balboa maar hij doet het toch niet onaardig. Tutti is ook wel leuk..

avatar van Horrordude
Nouja! ik vond dit een geweldige film! erg bizar dat dese in de flop 100 komt!
ik houd normaal niet zo van actie/comedy's dus ik zal wel een amateur zijn op dat gebied, maar ik heb veel gelaggen bij het kijken van dese film.

een 3,5. een hele leuke film hoor. ik zag hem laatst op tv erg vermakkelijk en ook erg grappig. snap niet waarom hij in de flop staat

avatar van seanpuffy
ik vind dit echt een heerlijke film.

sly is echt super als hij comedys speelt:)

avatar van Minority_Check
het valt best mee
zo slecht was die ook weer niet

Flop 100 verdient het niet... 3,5...

Usual Suspect
Zo slecht was ie helemaal niet!
Ik heb me aardig vermaakt, vooral door de rol en de fratsen van Getty.
Het verhaaltje stelt verder niks voor, net als de actie, Stallone daarintegen is helemaal niet zo slecht.

2,5.

avatar van Shinobi
Ach op zich wel een aardige comedy, maar dat komt meer door Getty die Stallone's moeder speelt. Gewoon leuk om een keer te zien, maar meer ook niet.

Ik geef 'm 2, 0 sterren.

RedLine schreef:
Flop 100 verdient het niet... 3,5...

mee eens. M'n vriendin en ik keken ernaar vorig weekend en op sommige momenten moesten wij wel hard lachen