• 11.795 nieuwsartikelen

Met onder meer: Michael Legge, Allen Leech en Amy Shiels

Gesproken taal: Engels

Plot Cowboys & Angels

"How far will you go?"

Shane, een ongelukkige jonge ambtenaar, die eigenlijk een kunstopleiding wil doen, trekt in bij Vincent, een homoseksuele modestudent. Ondanks dat zij elkaars tegenpolen zijn, worden ze al snel vrienden. Als Shane verliefd wordt op Gemma, besluit hij zijn leven radicaal om te gooien en krijgt de kans in één klap veel geld te verdienen bij een drugsdeal in Ierland. De deal mislukt en Vincent slaat op de vlucht, de politie gaat achter hem aan.

avatar van henkula

henkula

'met gevaarlijke criminelen achter hem aan' is dus de 'politie'.

avatar van zeus

zeus

plot veranderd.

avatar van Mc

Mc

• 2092 stemmen

Prima acteerprestaties, prima verhaaltje, prima acteurs, mooie muziek, kortom alles goed, nergens heel speciaal, maar ook nergens slecht. Een film die dat voor elkaar krijgt verdient een goed cijfer, voor herkijken vatbaar.

avatar van Ejerika

Ejerika

Een fijne film.

Redelijk goed geacteerd.

Fijne muziek.

Ja, 3 sterretjes wel..

Onder de film vroeg ik me af waarom Vincent met die oudere man naar bed ging. Ik dacht nog, het hoeft er helemaal niet in.

Toch wel.

Overigens klopt de beschrijving hierboven helemaal niet. Vincent slaat niet op de vlucht.

avatar van movielife

movielife

Cowboys & Angels is een lieke van George Michael 1990...

avatar van ags50

ags50

henkula schreef:

'met gevaarlijke criminelen achter hem aan' is dus de 'politie'.

voor mij een pot nat

avatar van Querelle

Querelle

Leuke film met goed verhaal en goede acteurs. Wel een paar onwaarschijnlijkheden en een zoetig einde,

avatar van Keane1983

Keane1983

Een zeer leuke film. Kijkt lekker weg en acteer werk is dik in orde.
De film miste hier en daar een beetje diep gang hiermee doe ik op de band tussen shane en vincent, maar ook over het drugs gedeelte in de film. Voor mijn gevoel ging het allemaal net iets te gemakkelijk.
Hiermee wil ik niet zeggen dat het een slechte film is. Ik heb me goed geamuseert en soundtrack klinkt zeer goed in het gehoor.
Van mij een 3.5*

gauke

Geloofwaardig, boeiend, fris, humoristich, kleurrijk en soms aandoenlijk, dit verhaal over twee jongens, de een hetero en de ander homo, die samen een étage bewonen en de drugscene waarin één van beide verzeild raakt.

avatar van Horrorfreak12

Horrorfreak12

Gezellige film en zeer goed verhaal!

Alleen spijtig dat de twee jongens niet bij elkaar eindigen

avatar van Querelle

Querelle

Ja beetje jammer. Maar de één viel op vrouwen en de ander op daddy's. Dus dat had sowieso niet lang geduurt.

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Zeer leuke film. Niet echt overdreven neergezet. De homo wordt niet te 'verwijfd' gespeeld, wat ik altijd een pluspunt vind. De hetero niet te stoer. Twee sympathieke jongens. Goed verhaal. Mooi Ierland, trouwens.

avatar van Darbie

Darbie

Is een kinderfilm.

avatar van Timey

Timey

De film is te kort, begint erg vlak en karikaturaal, tienerfilmachtig. Beter en interessanter naar het einde toe, en het zeemzoetige einde is er misschien over, maar wel eens leuk voor een melige kut als ik. Niet hoogstaand maar wel 'schattig'.