The Broken Hearts Club: A Romantic Comedy (2000)

geregisseerd door Greg Berlanti
met Zach Braff, Dean Cain en Andrew Keegan

Een hechte groep homofiele vrienden deelt de emotionele ervaringen van het leven; relaties, overlijden van vrienden, jaloezie, nieuwkomers, vaderschap en maatschappelijke successen. In de verschillende fasen van het leven delen de jonge mannen lief en leed en ontdekken ze dat ze altijd op elkaar kunnen bouwen. The Broken Hearts Club is een frisse komedie over die dingen in het leven die er echt toe doen, hoe moeilijk het soms ook kan zijn, in welk team je ook speelt.

MFEO
De trailer van deze film kan je vinden op: link

Ik vond het een geweldige film... Niet je standaard romantische film. Leuke cast en een mooi verhaal c.q. onderwerp (origineel). Maar misschien ben ik bevooroordeeld, omdat het 'my kind of people' zijn

Goeie film! Net gezien en liked it! Lache dat die gozer uit Lois & Clark én de vader van Frasier ook meespeelden!

Van mij een 4!

Ik vond de film niet zo boeiend. De hoofdpersonen waren nogal aanstellerig.

avatar van alec
Deze drama heeft ook z'n komische momenten. Sterke cast met goede (neutrale) karakters waarin klein leed mooi wordt weergegeven. Nia Long, Timothy Olyphant, John Mahoney en Jennifer Coolidge spelen prima.
Een *4.0

Amusante Amerikaanse gay-film met hilarische dialogen en leuke verwikkelingen.

avatar van Boenga
Niks grappig, niet gelachen; dus geen komedie.
Totaal geen diepgang, dus ook niet de naam 'drama' waardig.
En het romantische aspect steeg nauwelijks boven dat van een goedkoop Harlequin-verhaaltje.
Conclusie: een ondermaatse mix van 'Thuis' en 'Coupling' - maar dan uiteraard zonder de humor erbij.

In de 27ste minuut van de film had de kapster geen boodschap aan de verhalen en het gezeur van de hoofdrolspelers. Ik ook niet, en heb 'm bijgevolg dan maar uitgezet...

*0,5

Horrorfreak12
bwa matige film hoor ... af en toe grappig maar meestal niet echt

wel leuke acteurs

avatar van notorious_kim
voor mij een gemiddeld filmpje, niet meer of niet minder. Er zaten enkele sterke momenten in, maar voor de rest was het hoog voorspelbaar.

avatar van Darbie
Slappe en zouteloze aaneenschakeling van cliché's over hoe homosexuelen zouden zijn, c.q. zouden leven.

gauke schreef:
Amusante Amerikaanse gay-film met hilarische dialogen en leuke verwikkelingen.

Deze vlotte, lichte, 'n tikje sentimentele, romantische (relatie)komedie of soap over homoseksuele mannen (uit West-Hollywood) is erg gay en een goed vertelde en geacteerde film. Een groep vrienden die elkaar al jaren kennen praten over de ervaringen en beproevingen van hun liefdes/sekslevens. Een van de opmerkingen: "ik vraag me af wat je zou doen als geen homo was: je zou geen enkele identiteit hebben". Heeft wel wat weg van 'The Boys in the Band'.