• 8.227.802 stemmen

Geregisseerd door: Q. Allan Brocka

Met onder meer: Patrick Bauchau, Derek Magyar en Darryl Stephens

Over Boy Culture

"Sex pays. Love costs."

Reeds tien jaar gaat 'X' door het leven als escort voor een selecte groep mannelijke klanten. Hij (Alex) woont in zijn huis samen met Andrew, op wie hij heimelijk verliefd is, en Joey, die het liefst met hem in bed duikt. Op een dag krijgt 'X' een nieuwe klant, de op leeftijd zijnde Gregory. Maar voordat Gregory besluit seks te hebben met 'X', vertelt hij hem een liefdesverhaal, een liefdesverhaal strekkende over vijftig jaar. Bij "X" komen door dit verhaal allerlei gevoelens los die er uiteindelijk voor zorgen dat hij een keuze maakt.

imageimageimage

avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

• 20196 berichten

4 September op koop-DVD bij Homescreen.

gauke

Goede film: psychologisch/drama/komedie/romantiek/gay. Goede acteerprestaties.

avatar van ags50

ags50

Lijkt in de relatiesfeer veel op "Threesome" en had dus wat verhaal betreft ook niet "gay" (m/v) gespeeld kunnen worden of een mix van beide seksen. Het "je anders voordoen dan de werkelijkheid" is een bekend fenomeen, evenals het niet willen toegeven dat je verliefd op iemand bent of met die daarover te kunnen praten. De laatste 10 seconden beeld zijn bijzonder grappig.

zenboy1969

tja, nie slecht. Threesome was wel wat luchtiger. Ja, ik verzamel gayfilms en daardoor is het vaak moeilijk hierover iets neer te pennen omdat ik ze regelmatig terugzie en dan vaak op een andere manier. Wel eindelijk eens een film die het begrip escorte nog eens aanpakt maar dan niet de ruwe zijde ervan, eerder de emotionele kant.

avatar van andreo

andreo

Zalige film.Erg sexy!

Zeer herkenbaar, gevoelend die in elke relatie voorkomen!

Threesome vind ik toch een ander genre!

Het is ook minder direct van aanpak. Iets meer op breed publiek gericht.

Een bruisende gayfilm wat mij betreft!

avatar van adaveke

adaveke

voor de geïnteresseerden. Hij speelt vandaag in de studio's in Leuven.

avatar van AmazingPP

AmazingPP

Matig boeiende film die me niet echt kon pakken. Het is absoluut goed geacteerd en de film zit ook best goed in elkander, maar op 1 of andere manier had ik niet echt een binding met de hoofdrol. Heel vreemd. Maar goed, kan gebeuren. 3,5 *

avatar van Bubblez

Bubblez

Ik vond het een erg leuke film. De karakters zijn divers, diepgang wordt geboden en het geheel blijft interessant en is vaak op een grappige manier ge-edit. Enige minpunt is de kwaliteit van het camerawerk. Er zit niet dat 'glossy Holywood-glansje' overheen. Dat haalt wat mij betreft de gehele kwaliteit een beetje naar beneden. Je neemt het daardoor net niet serieus genoeg. De acteurs zijn by the way errug aantrekkelijk, dat houdt je wel aan de buis gekluisterd.

avatar van Raggie76

Raggie76

ik snap wel dat die gozer op die donkere kerel valt, wat een geile gast! haha. Was naast de sexy mannen in de film ook wel een behoorlijk verhaal en het was gewoon een zeer onderhoudende film. Niet zo cheasy als normaal. Ik heb me prima vermaakt, vooral met die Darryl dus!

kappeuter (crew films)

Persoonlijke aanval verwijderd.

avatar van Horrorfreak12

Horrorfreak12

Een ok film had er eerlijk gezegd meer van verwacht ! knappe acteurs en vrij goed geacteerd !

veel te licht verhaal en soms zelfs wat saai

gauke

"Een opwindende biecht van een buitengewoon succesvolle callboy", las ik. Mooi samengevat, dit authentieke portret, vol met ijzersterke dialogen, erotische elementen, gelukte karakterkenmerken (met diepgang), prachtige, bijna geschreven beelden en dat rijk is aan aspecten uit de gayscene. Beeldend, cynisch, kwetsbaar, hartverwarmend, emotioneel, pijnlijk, ruw, verfrissend, en vol echte gevoelens. De cast is excellent geloofwaardig.

avatar van Divoboy

Divoboy

Leuke gay movie, knappe acteurs en ook nog best goed geacteerd

avatar van AnyaH

AnyaH

Leuke film, af en toe zelfs grappig, zeer relaxed om naar te kijken. Veel uitlatingen met gevoel, soort openbaringen. Je kijkt mee in het leven van een mannelijke gay-escort, dit maakt de film anders dan de gemiddelde gay-movie. De hele film is hij X, aan het eind kom je zijn echte naam te weten. En: met een prachtig happy end.