Rocket Power: Race across New Zealand (2002)

Alternatieve titel: Rocket Power: De Reis door Nieuw-Zeeland

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Broni Likomanov, Carol Millican en Jeff Scott
met de stemmen van Joseph Ashton, Shayna Fox en John Kassir

De Rocket Kinderen verzamelen geld in om mee te doen aan de Nieuw-Zeeland Junior Waikikikamu Games, met vier extreme-sport competities. Otto moet racen tegen Theodor, de zoon van de man die in de eerste Waikikikamu Games moest racen tegen Remundo, de vader van Otto. Remundo verloor. Kan het Rocket-Team het team van Theodor verslaan?

Ikkeuh
Supermooie film!
Moeite zeker waard voor de Rocket Power fans!
Hij was zaterdag 21 augustus op tv. (Nickelodeon)
Ik heb hem opgenomen, moeite waard, echt!!!

nathan_666
heb besloten de rocket power-films nooit te bekijken vanwege de ongeloofwaardigheid van de series.

de kinderen zijn nog maar 10 jaar en ze kunnen al:

-skaten
-surfen
-skeeleren
-snowboarden
-skieen
-mountainbiken
-straathockeyen

Lol, sinds wanneer moet zulk soort tekenfilms waarheidsgetrouw zijn .

nathan_666
Obiwannes schreef:

Lol, sinds wanneer moet zulk soort tekenfilms waarheidsgetrouw zijn .

weet ik veel maar deze serie is gewoonweg ERG ongeloofwaardig!

Ikkeuh
Wat wil je dan liever,
een pratende spons is toch ook ongeloofwaardig.
(Maar... hij RULES. )

avatar van The One Ring
Hé, deze heb ik wel eens gezien, maar ik ging er vanuit dat ie niet op de site stond. Het is een slechte tekenfilm daar niet van. De serie kon me al niet boeien (alle afleveringen hebben ongeveer hetzelfde verhaal) en deze film voegt niks toe.
1,5 sterren

avatar van Timmy757
Best wel leuke tekenfilm. 3,5*

men wat slecht

film_kaza
Een flut film. Wat is hier nou leuk aan?
Hij is saai en voorspelbaar.

een 3,5. heb ik ooit eens op nickelodeon gezien maar hij is niet zo leuk als de series

Het is echt een grappige film. Ik vind rocket power altijd leuk om naar te kijken. Maar die films zijn echt vet maar dees is de leukste.

avatar van *__ANIME__*
Flut serie! Flut film!

Wat een bazige serie! De film is wat minder.

avatar van %%%%%%
Wel een aardige teken film.Aleen suppervoorspelbaar.Maar voor wat jongere kijkers waar ik ook een punt voor geef zal deze dan wel leuk zijn een 3 De serie is inderdaad leuker

avatar van Minority_Check

avatar van Saffie
reinbertio schreef:
het is soms ongeloofwaardig
die gasten eten volgens mij elke dag hamburgers, friet en hoelaburgers ofzo

Ja, dat valt mij ook iedere aflevering weer op!

Wat ik eigenlijk nog ongeloofwaardiger vindt:
Ze zijn ongeveer 11 jaar oud en al pro in: Snowboarden, skateboarden, surfen, hockey.... en noem nog maar een extreme sport.
En zelfs als ze iets nieuws proberen zijn ze er na een dag goed in.

Ja, ik weet dat het maar een tekenfilm is
maar dit viel zelfs mijn zusje van 9 op!

avatar van tommykonijn
Het is inderdaad heel overdreven dat deze kinderen werkelijk bijna alles kunnen maar ja het is een animatie ik vond de film leuk om eens naar te kijken maar niet echt super, het is gewoon een lekker filmpje voor ertussen door dat moet kunnen bij mij!

***

avatar van jumpstylemovie
sluit ik me volledig mee aan.
3.0***

avatar van kimberlyVD
Leuk filmpje, ook de serie kan me wel bekoren.
Gewoon verstand op nul en genieten maar.
Inderdaad niet altijd even realistisch, maar wat moet je dan verwachten van een 'tekenfilm'? eigenlijk vind ik dit een van de beste tekefilms van het moment.
een 3,5

Ik heb vroeger veel de serie gekeken vond de film iets minder. Het is wel ongeloofwaardig maar dat maakt me niet zo heel veel uit. ik geef het een 3.0 toch wel leuk om naar te kijke weer een keer

avatar van DeCol
Minority_Check schreef:
spongebob is veel grappiger
omdat die dom is
rockets zijn te serieus dus niet grappig

Dit valt ook niet met elkaar te vergelijken.

Rocket Power is een leuke serie. Ook de film was aardig. Een leuk avontuur met een beetje wijsheid en natuurlijk een happy end.

film_kaza
Vroeger keek ik Rocket Power vaak.
Laatst nog eens deze op tv gezien, en iets van dat gevoel kwam terug. Dat was mooi. Voor de rest is Rocket Power zoals het altijd is. Vermakelijk met zo zijn serieuze stukjes en zijn grappige stukjes

3*.

avatar van JDSsmetje
Onlangs gezien waneer er niets op tv was . Deze rocket power is niet echt grappig en de serieuze momenten zijn blll maar de film is wel vermakelijk en gewoon leuk om een keer te bekijken.

avatar van jumpstylemovie
D'r mogen toch helemaal geen randen om de Poster heen?

Deze stamt nog uit het oude poster beleid zo te zien..

avatar van DB10
Hehe, dit keek ik vroeger altijd. Otto was toch wel een baas

sweinsteiger