Chairman of the Board (1998)

geregisseerd door Alex Zamm
met Scott 'Carror Top' Thompson, Courtney Thorne-Smith en Raquel Welch

De surfer en uitvinder Edison wordt door zijn kamergenoten verkozen om met zijn uitvindingen de huur bij elkaar te verdienen. Zijn sollicitaties gaan niet bepaald geweldig, tot hij de miljardair Armand McMillan ontmoet, die hem z'n bedrijf nalaat. Edison heeft veel succes met zijn uitvindingen terwijl de concurrenten van het bedrijf er alles aan doen om hem te vernietigen.

vic
slechte film maar opzich als er niets anders op tv is, is deze wel leuk

avatar van tovenaar
Hey! Dit is die kerel die een anti-brain-freeze-apparaat uitvindt voor het drinken van milkshakes!

Altijd een geniale uitvinding gevonden.

avatar van otherfool
Inmiddels in de IMDB bottom 100, ik wil hem erg graag zien vanwege dit hilarische clipje uit Late Night w/ Conan O'Brien: http://www.youtube.com/watch?v=GoLm-vD89SQ