Daniel - Der Zauberer (2004)

Duitsland

geregisseerd door Ulli Lommel
met Daniel Küblböck, Ulli Lommel en Katja Rupé

Daniel Küblböck is populair in het land. Maar niet bij iedereen. Twee sociaal ethische gedesoriënteerde tieners proberen hun idealen te verwezenlijken door Daniel te vermoorden. Kan Daniel hen door middel van een charme offensief op een andere gedachten brengen...?

sydney
Dit lijkt me dus ontzettend slecht. Daniel is de winnaar van de duitse Idols geloof ik. Om daar dan een verhaal omheen te verzinnen is puur meeliften op het succes van een tv programma.

Ulli Lommel is overigens een tweederangs horror regisseur.

De nr1 in de bottom top 100.

FisherKing
Na amper 6 dagen uit de bioscoop gehaald. De film bleek ook niet echt goed te verstaan vanwege het veelvuldig boe-geroep tijdens de vertoning. (volgens IMDB reacties)
Lijkt me ook meer een film voor tovenaars

Don Gertus
sydney schreef:

Nee, hij/zij was derde.

Twee sociaal ethische gedesoriënteerde tieners

avatar van Leviwosc
Dat is ook een hele prestatie om op imdb als slechtste uit de bus te komen. Ik denk niet dat ik deze film ga kijken...