Plump Fiction (1997)

geregisseerd door Bob Koherr
met Tommy Davidson, Julie Brown en Paul Dinello

Een parodie op Pulp Fiction, doorspekt met persiflages op scènes en personages uit andere films. De film volgt een dag in het leven van de professionele uitroeiers Jimmy en Julius.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Ik zou er niet je spaarcenten insteken in de hoop dat je er iets aan over houd. Ligt regelmatig in tweedehandsbakken voor bijna niks.

JustSomebody
Afgrijselijke parodie. Dit is geen film, Dit is een in elkaar geknutselde puzzel die helemaal niet past.

avatar van SmackItUp
Herzien!

Oh nee..

avatar van Rafasol
Vreselijk. Ooit meegenomen voor een eurootje in de winkel, wel ik had hem zelfs willen terughebben. Ik zal nooit weten hoe slecht hij volledig was, want heb hem middenin afgezet en dat doe ik niet vaak. Ik had 0 willen geven als dat kon.