Plump Fiction (1997)

geregisseerd door Bob Koherr
met Tommy Davidson, Julie Brown en Paul Dinello

Een parodie op Pulp Fiction, doorspekt met persiflages op scènes en personages uit andere films. De film volgt een dag in het leven van de professionele uitroeiers Jimmy en Julius.

avatar van Colour_of_Light
Het valt me op dat heel veel van de films in de flop-100 parodies of vervolgen zijn op films die (over het algemeen) niet slecht gerate zijn...

avatar van J. Courbois
Beste Colour of Light,

je hebt helemaal gelijk, meeliften op successen is vele malen makkelijker dan iets bijzonders te maken... En iets belachlijk maken ook...

avatar van STEN_91
stelletje honden, niet doen. is hetzelfde als een dodge charger gifgroen spuiten en er spinners onderzetten

avatar van riesma
*Smack* en nu is het afgelopen, Bob. Jij gaat weer in je dwangbuis in het donkere kamertje zitten. En je kids gaan naar een fosterhuis.

henk de vries
hahaha,, ik vind zulke slappe humor echt geweldig
als enige denk ik ..... xD

avatar van oruiz
STEN_91 schreef:

ik houd niet van honden, Sten. Dat zou jij inmiddels toch wel moeten weten...

Deze film lag voor een paar euries bij de Mediamarkt en ik had er toch beter een 6pack Heinies van kunnen halen, pfft.. Wat een onzin, dit mag je eigenlijk geen film meer noemen, haha! Ik heb de zit uitgezeten en ik heb er géén spijt van want ik was stiekem enorm benieuwd of hij nu werkelijk zo slecht was.

1* voor de 3 flauwe grappen waar ik wel om kon lachen

Wat een saaie film ..
Als je veel gedronken hebt kan
je nog niet om de grappen lachen

avatar van clockwork72
als fan van Pulp Fiction moet ik deze ook ooit nog maar eens gan bekijken.

avatar van IcU
IcU
clockwork72 schreef:
als fan van Pulp Fiction moet ik deze ook ooit nog maar eens gan bekijken.

Waar slaat dat nou op? Als fan kun je deze film uit principe beter overslaan

avatar van clockwork72
Ja weet ik maar ik wil gewoon eens zien hoe dom het allemaal is.

avatar van Captain Pervert
Pulp Fiction is makkelijk te spoofen, maar is in losse sketches en homevideos al 100x beter gedaan dan dit.

Er zitten gewoonweg weinig geslaagde grappen in, en het acteerwerk en budget is om te huilen. Ik wist van de lage waardering, maar probeerde er iets leuks in te zien, maar dat lukte gewoon niet.

1 ster

Niet om aan te zien! Wie maakt nu zulke film...

ben ik even blij dat ik deze nog nooit heb gezien

avatar van Noodless
Tijdje geleden gezien, een dikke nul over de hele lijn. Ik geef daarom ook hier geen punten, want dat verdient de film zelfs niet.

Maar zo blijft de gemiddelde waardering hoger dan de waardering die jij eigenlijk zou willen toekennen aan de film. Aan jou de kans en nobele taak om je stem te doen laten gelden!

avatar van Noodless
Ok, daar zit wel iets in wat je zegt, dus daar zijn de punten.

avatar van MovieHolic
STEN_91 schreef:

Oempf
das dodelijk ja

avatar van elias229
had deze in de winkel gekocht voor 1,5€
ik had de titel niet goed gelezen en dacht dat het PULP fiction was.
vogens mijn vrienden een super goede film.

PLUMP fiction was echt oerslecht !!!

belachelijk !

avatar van movie acteurs
Met pijn en moeite hiernaar gekeken. Kon niet lachen vond het eerder irritant. Eigenlijk een geldverspilling dus als ik het kon ruilen zou ik het direct doen . Het slaat echt nergens op. Reservoir Nuns ???? waar slaat het op. Als ze een parodie willen maken laten ze dat dan maar doen van bagger films zoals Jaws The Revenge, Grease etc en niet van klassiekers zoals Reservoir Dogs, Pulp Fiction en Forrest Gump. 0,5 voor deze slechte drol.

avatar van rick*
Ik ken deze film niet maar ik vind de voorkant wel hilarisch

avatar van playah26
Goh hij staat in de flop 100.. dat verbaast me nou totaal niet.

avatar van jumpstylemovie
rick* schreef:
Ik ken deze film niet maar ik vind de voorkant wel hilarisch

Hoezo?

avatar van RooieBloemkool
Plump Fiction

Wat ongelofelijk slecht. Ik had helaas al zo'n vermoeden van tevoren, maar ik wou de film toch graag zien aangezien ik Pulp Fiction erg leuk vind. Ik heb geprobeerd met mijn volle verstand de film te volgen, maar het lukt me niet. Het is allemaal te slecht, te saai, niet grappig en verre van interessant om te kijken. Dit is gewoon makkelijk scoren over de rug van Pulp Fiction en andere topfilms van die tijd. Het is me dan ook zowel fysiek als mentaal niet gelukt, ik acht het zelfs onmogelijk, om deze film de volle 82 minuten af te kijken.

Kutfilm.

avatar van Buurman Zijlstra
Is mij wel gelukt. Doet me een beetje denken aan van die sukkeltjes die jokertje na gaan doen op youtube enzo. Niet grappig gewoon. Terwijl ik gek ben op parodieën.

avatar van timburton
hitmannetjuh schreef:

1* voor de 3 flauwe grappen waar ik wel om kon lachen

Ik betaal nog liever een gouden drol van zes euro dan dat ik er heinies van ga kopen. Misschien om er vervolgens Amsterdammers mee te bekogelen. Lijkt me trouwens wel grappig om deze ridicuul uitziende film te zien.

puckb96
Heel flauw, op sommige momenten grappig but that's it.

avatar van SmackItUp
Deze film had verboden moeten worden. Duidelijk een flop.

Pirmais
Plump fiction

Deze krijgt een welverdiende 0.5*, het is de eerste die mij misselijk heeft gemaakt (letterlijk en figuurlijk bedoel ik daarmee) door het abnormaal slechte camerawerk. Echt heel vies. En misschien heeft dat ook te maken met acteurs en actrices er niet uitzat, wat zeg ik, afgrijselijk waren (klein voorsmaakje vanboven op deze pagina, meer bepaald de cover van de film ) . En als je vind dat ik overdrijft, wel kijk hier dan maar es naar Kotsen

Ook vind ik het jammer dat ze erg goede films nadoen als Forrest Gump en Pulp Fiction, ik vind het natuurlijk al erg als ze een parodie op iets maken, maar het is wel heel laag als je zulke toppers belachelijk probeert te maken. Niet doen...

avatar van jumpstylemovie
Is deze film eigenlijk zeldzaam? Zag vandaag een paar exemplaren liggen voor 3 euro per stuk...

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Ik zou er niet je spaarcenten insteken in de hoop dat je er iets aan over houd. Ligt regelmatig in tweedehandsbakken voor bijna niks.

JustSomebody
Afgrijselijke parodie. Dit is geen film, Dit is een in elkaar geknutselde puzzel die helemaal niet past.

avatar van SmackItUp
Herzien!