From Justin to Kelly (2003)

Romantiek / Muziek

geregisseerd door Robert Iscove
met Kelly Clarkson, Justin Guarini en Brandon Henschel

De winnares van de Amerikaanse 'Idols', Kelly, en Justin (die tweede werd) zijn twee studenten die naar de 'Spring Break' in Miami gaan. Ze ontmoeten elkaar daar, worden verliefd en zingen samen.

Ben benieuwd of we hier ook een 'Jamai en Jim op weg naar Terschelling' krijgen.

Waarschijnlijk wel, want die "idolen" worden echt tot op t bot uitgemelkt.

uitgemolken

avatar van narva77
Jezus, wat maakt die Robert Iscove veel bagger zeg. Vind maar 1 film van hem supergoed.

uitgemolken

kos schreef:

Zou me geen seconde verbazen. Net zomin als het me zou verbazen als deze bagger een regelrechte box office #1 in usa wordt.

Die kans zit er zeker in. Als er een NL versie van komt zal de media hier ook alle fans de bioscoop in pushen.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Inmiddels (door een anti-actie?) op 2 in de bottom 100 van imdb. Bovendien was de film een behoorlijke flop.

En dan vooral door het mannelijke deel van de stemmers.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Nu zelfs op 1.

avatar van bioscoopzaal
... maar wat verwacht je ook van de regisseur van "She's All That" en de scenarist van "Spice World"

Maar van het verhaal kon toch wel een toppertje worden gemaakt!

In het kader van de IMDB bottom 100 deze maar eens gekeken. Inderdaad een waanzinnig onnozele film met slecht acteerwerk, slechte liedjes en een plot om op te schieten... maar de op één na slechtste film aller tijden? Nee, da's toch wat overdreven. 'Manos' the Hands of Fate staat naar mijn mening wel terecht op nummer 1, maar ik kan zo een rijtje films bedenken die een stuk slechter zijn dan dit niemandalletje (Battlefield Earth? Space Mutiny anyone? ). En bovendien maakt de ruime hoeveelheid skin in deze film hem toch nog wel aardig kijkverdrijf.

haha wat een stomme film eigenlijk, maar heb me wel vermaakt. En de liedjes waren ook niet echt bijzonder nee, maar de zang ervan is zeker goed! Denk dat de twee hoofdrolspeelers het maar bij het zingen moeten houden. Al met al heb me wel vermaakt op een avondje waar ik toch niks had te doen... voor de moeite 2*

Lijkt mij echt heel dom.
2 mensen van 'Idols' die gaan acteren !

avatar van matthijs_013
deze film wordt alleen maar afgekraakt, echt grappig.
ik kan nog een quote uit een serie herinneren

"It can't be as bad as From Justin to Kelly"

Waarom gaat een zangeres als kelly clarkson in zo'n film spelen?

avatar van otherfool
Haha, geweldig! De 'vrienden' hebben niet eens 1 dimensie, de songs zijn afgrijselijk en het romantische plotje werkt voor geen meter. Slotstuk (sing-a-long Thats the way I like it) duurde naar mijn gevoel een half uur... zeldzaam slappe film.

1*.

avatar van Vinokourov
Ik moest toch nog een paar keer lachen.

OEMAARGEK* schreef:
Waarom gaat een zangeres als kelly clarkson in zo'n film spelen?

Lol dat stond in het contract, het is niet alsof ze beiden dachten wat een goed plot. Tuurlijk wisten ook hun dat de film zou floppen.

avatar van Vinokourov
Vinokourov schreef:
Ik moest toch nog een paar keer lachen.

Maar verder blijft Justin Kelly echt serieus beledigend voor ieders geestelijke vermogens. Wat een droevige ellende is dit!

ik vindt hem geweldig

avatar van Blue.Sky
kos schreef:

Haha, die is zo grappig! Dit lijkt me echt zo'n KUTfilm, ik ga m ook écht NIET kijken vanavond. Maar dat ligt waarschijnlijk ook aan het hoofd van die 'Justin'.

avatar van lyn.theresa
kos schreef:

Haha Jamai vindt z'n grote liefde Jim op Terschelling en samen gaan ze dan hollandse hits coveren. goed idee

Maar anyway, aarom draaien ze dit soort SLECHTE films op zaterdagavond net in mijn tentamenweek wanneer ik juist een goed filmpje nodig heb om m'n gedachtes af te leiden.. dat wordt dus een dvdtje.

Bagger.

Hahahah ik heb nog nooit een film zo snel afgezet

avatar van jumpstylemovie
Deze 2 waren gewoon gedwongen dit miskraam te creëren.
Zegt al voldoende, lijkt me.

avatar van narva77
Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik deze film toen op TV heb gezien.

Owja, ik weet het alwe...

Nee, toch niet.