• 8.353.971 stemmen

Geregisseerd door: Doug Ellin

Met onder meer: David Schwimmer, Jason Lee en Mili Avital

Plot Kissing a Fool

"May the best man win."

Jay en Max zijn al sinds hun kindertijd boezemvrienden. Max zet graag de bloempjes buiten, heeft altijd kortstondige avontuurtjes en is onrustig van aard. Jay is net het tegenovergestelde, hij is op zoek naar de grote liefde. Hij dacht die gevonden te hebben in Natasha. Helaas heeft zij hem een jaar geleden laten vallen en hij is dat nog steeds niet teboven gekomen. Op een dag stelt Jay Max voor aan een collega, Sam genaamd. Max en Sam gaan samen uit en worden halsoverkop verliefd op elkaar. Twee weken later zijn ze zelfs verloofd. Om te weten of Sam trouw zal zijn, vraagt Max aan Jay om haar te testen. Hij wil dat Jay probeert zijn verloofde in bed te lokken.

image

avatar van Mik

Mik

De film is nu nauwelijks een uurtje bezig, maar Jason Lee heeft weer eens een rol die hem op het lijf geschreven is.. Erg amusant in ieder geval!

avatar van tovenaar

tovenaar

Jason Lee is wel een favorietje van mij, speelt altijd heel cool, hoe die kerel praat, dat is op zich al cool

avatar van Mik

Mik

normaal 2,5 ster. Maar door het heerlijke spel van Jason 0,5 erbij.

avatar van tovenaar

tovenaar

2,5 ster solo voor Jason Lee,

Die kerel uit Friends was zo enorm verkeerd, compleet fout die rol. Krampachtig "fuck" proberen te stoppen in elke film.. het past hem niet, tenminste het komt niet over bij hem, te geforceerd.

Verhaal enzovoort, allemaal standaard.

avatar van Ralfke

Ralfke

• 1995 stemmen

Een erg flauwe komedie en allemaal erg voorspelbaar. **1/2

avatar van gimli f

gimli f

Wel voorspelbaar, edoch aardig. Ik keek die film vooral vanwqege David Schwimmer, daar ik wil zien hoe goed die Friends-acteurs het doen in films. Wel aardig dus, maar David een "womanizer"? Hm, dacht het niet dus...

Ik vind DAvid Schwimmer niet in 'serieuze' films passen. Blijft voor mij toch Ross uit Friends

avatar van Keezz

Keezz

[email protected] schreef:

om daar even 'direct' op in te haken..... Dat had ik ook. Tot 'Band of brothers'...

avatar van NERD

NERD

Hele vreemde dialogen, werd daardoor wel wat interessanter.

3 sterren

Poisonthewell

Mwah best leuk. 3*

avatar van XxXDEPPFANXxX

XxXDEPPFANXxX

gewoon een lekker relax film

***

avatar van De GeuS

De GeuS

Keezz schreef:

Daar deed hij in mijn ogen ook zijn gebruikelijke kunstje....

avatar van Ju$t_m0i

Ju$t_m0i

Had er wel wat meer van verwacht.. Viel een beetje tegen.

avatar van Nineke

Nineke

Ik had er helemaal niks van verwacht aangezien wij deze dvd gratis kregen bij twee pakken poffertjes [Niet dat ze dan meteen slecht zijn hoor!] maar daardoor vond ik t wel leuker dan ik had verwacht

avatar van otherfool

otherfool

Schwimmer is geweldig miscast en de film dreutelt maar wat verder. Weinig te genieten.

1,5*.

avatar van *eef

*eef

Leuke film, in het begin misschien een beetje verwarrend. Het is wel grappig om David Schwimmer (Ross in friends) een keer in een film te zien.

avatar van soom

soom

Wat lief, wat ontzettend lief. En zo romantisch. Zucht.. True love cannot be found where it does not truly exist, nor can it be hidden where it truly does. Mooie afsluiter. Mili, David en Jason en Bonnie als vertelster: Goed gespeeld. 3,5*.

avatar van blokkedoos

blokkedoos

Saai en voorspelbaar. Gewoon leuk om een keertje te niet, maar geen aanrader.

avatar van notorious_kim

notorious_kim

leuke ontspannende komedie.

avatar van kanjertje

kanjertje

Leuke verfrissende romantische komedie.

Niet voorspelbaar en spannend tot het einde om te zien wie ze kiest.

SAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIII

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIII

SAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIII

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIII

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIII

half puntje voor David Schwimmer

avatar van missl

missl

david schwimmer kan zijn mond niet dicht doen geloof ik. hij kijkt mensen altijd aan met toch zijn mond een kwart open.

maar goed, wel een vermakelijke film.

mocht ik deze ooit nog eens zien dan ga ik tellen hoe vaak men whad up? en f*ck zegt.

avatar van van duijn

van duijn

Vond hem vreselijk saai met totaal geen humor maar alleen maar dom gezeur over een dom verhaal met een dom einde

avatar van Dick2008

Dick2008

De film begint met een lekker swingend nummer van Harry Connick Jr, als ik het goed heb. Dan beginnen ze met het eind en gaan ze terug met flashbacks. De film zakt dan meteen tot een gemiddeld niveau. Niet slecht of zo maar ook niet bijzonder en zo kabbelt de film een uur voort.(3.0)

Jason Lee speelt duidelijk het beste, al maken ook Mili Avital en Bonnie Hunt het allemaal nog genietbaar. Maar die David Schwimmer vind ik echt zo'n b-film acteur. Als je ziet hoe die aan het eind bezig is. Precies dezelfde rol als in Since you've been gone en je vraagt je af, is hij nou aan het improviseren of speelt hij echt zo slecht.

Toch wordt de film het laatste halfuur verrassend beter. Het is dan wel weer volgens bekend recept van een romantische komedie maar de manier waarop is altijd anders. En ik vind dat dan ook goed geslaagd. Dus voor dat gedeelte 4.0.

avatar van Dick2008

Dick2008

Dick2008 schreef:

Vage romantische komedie, zowel als film maar ook als verhaal. Gebaseerd op een klein verhaal. Na een mooi intro en inderdaad met een nummer Harry Connick Jr dacht ik aanvankelijk dat het niks zou worden. Het is weinig komisch en kabbelt maar door en door. Zodra Jay tijdens een telefoongesprek Max betrapt wordt het beter. Bonnie Hunt is de vertelster, Mili Avatal mag er wezen en Jason Lee doet het aardig. Schwimmer doet het eigenlijk ook wel redelijk. Tussendoor zit er wat leuke muziek en wat mooie opnames (van Chicago). Simpele, saaie en voor een romantische komedie wel magere film die later, mede dankzij de cast, toch nog verandert in een meer amusantere film. 3.0/4.0

avatar van Boenga

Boenga

• 2087 berichten

Zeer flauw beestje.

Wat het toch al niet zo sterke verhaal helemaal de kop indrukt, is de geforceerde manier waarop de dialogen voortdurend afgehaspeld worden: het gaat te vlot, te snel, nooit moet een personage ook maar een seconde over z'n antwoord nadenken; terwijl anderzijds ook niemand een halve seconde te snel zal invallen of de andere zal onderbreken - heel gekunsteld allemaal.

Het duwt de sfeer en de gezelligheid die zo'n verhaal moeten rechthouden helemaal de kop in.

Komt daar nog bij dat één lange flashback een stuk beter was geweest dan de vele overbodige en vooral ongrappige onderbrekingen die er nu zijn.

Lee en Avital zorgden ervoor dat ik toch niet in slaap viel...