Dance with Me (1998)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Randa Haines
met Vanessa Williams, Chayanne en Kris Kristofferson

Na de dood van zijn moeder vertrekt de jonge Cubaanse Rafael naar Houston om zijn vader John voor het eerst te ontmoeten. John runt een succesvolle dansschool, waar iedereen zich op dat moment aan het voorbereiden is voor de grote danskampioenschappen in Las Vegas. Het wordt al snel duidelijk dat Rafael een goede danser is. Het moeilijke van de situatie is echter dat John niet weet dat Rafael zijn zoon is.

OMG deze film is zoo VET en Cool

avatar van speedy23
Ex-miss Amerika Vanessa Williams en Kris Kristofferson zijn bijzonder goed op dreef in dit romantisch drama. Dance With Me zal nooit de prijs van het beste scenario in de wacht slepen, maar moet het dan ook vooral hebben van de dansscènes. Een feelgoodfilm over de salsa die er, ondanks de clichès en de schmalz, best mag zijn...

ik ben al een tijd op zoek naar deze film het liefst op dvd . wie kan mij vertellen waar ik deze film kan krijgen ?

alvast hartelijk bedankt

liek24 is er niemand in je omgeving die die film voor je op dvd kan zetten? zoek anders eens op marktplaats of speur het intenet af

Liek24, als je de DVD nog niet gevonden hebt, ik heb 'm destijds bij amazon.com via internet gekocht.
Alleen geen ondertiteling, maar de glimlach van Rafael maakt alles goed.

avatar van moviegirl
Hele leuke film vooral Rafael

avatar van Shawnster
Heerlijke film!

avatar van notorious_kim
Eerder zwakke film. Het verhaal kon me niet meeslepen en de acteurs al even min.
Omdat het dansen nog op een degelijk niveau was krijgt deze film nog 3 sterren.

avatar van yeyo
Als je een hele film non stop dansen wil zien zonder dialogen, inhoud of diepgang is dit echt wel een aanrader.

avatar van kanjertje
Mooie dansfilm zonder veel verhaal

avatar van movie acteurs
Onverwachte surprise.
Dialogen en inhoud zijn hier ver te zoeken. Wel heeft de film toch iets aardigs en worden de personages ook wel goed uitgediept. Acteerwerk is ook niet slecht, vooral dat van Vanessa Williams en Kris Kristofferson. Inderdaad vrijwel alleen maar dansen maar het is niet echt vreselijk en eng als in Dirty Dancing etc. Degelijke film die in vergelijking met dit soort filmpjes een meesterwerk is. 3,0.

Sinds ik de 'Step-up' films heb bekeken kan dit genre me wel bekoren.
Mooie, opzwepende muziek, prachtige dansen.
Een goede cast ook, met een redelijk verhaal, ik heb er wel van genoten.
Dit soort films bezorgd me ook wel mooie herinneringen, maar dat ligt in de privé sfeer.

magertjes, nogal dun verhaaltje en acteerwerk..

avatar van blurp194
Verhaal van niks, een bordkartonnen Kris Kristofferson en een plastic Vanessa Williams. Maar ook een heerlijk ontspannen en vrolijk feelgood filmpje, erg prettig om lekker lui op de bank naar te kijken op een door het weer vergalde zondagmiddag. Die regen was ik zo kwijt door de warme Cubaanse sfeer. Ondanks dat ik eigenlijk niet zo veel met dansen heb.