The Last Horror Movie (2003)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Thriller

geregisseerd door Julian Richards
met Kevin Howarth, Mark Stevenson en Jim Bywater

Max Parry is een bruiloft-fotograaf die in Londen de smaak te pakken krijgt van menselijk vlees. Hij gebruikt horror-video's om zijn slachtoffers te lokken. Max wil zelf een film maken over moord en om dat te bereiken vermoordt hij zijn slachtoffers terwijl hij filmt. Hiermee wordt zijn 'snuff' film de laatste horrorfilm die zijn slachtoffers zullen zien.

avatar van Knisper
Stem verwijderd.

had hem gekocht, bij de lokale dvd boer voor 1 euro.

daarna ff gekeken hier wat de reacties waren op deze film, en die waren nog al slecht.
ik dacht weer een euro weg gegooid,
en bij het begin van de film dacht ik dat ook echt.

tot dat de daadwerkelijke film begon
toen vindt ik het echt wel een leuk verhaal,
film keek zeer goed weg
ok acteer prestaties hadden soms wel wat beter gekund.

maar toch 3.5*

avatar van Boeikens
Film met potentieel die, op enkele betere brute momenten na, ten onder gaat aan de barslechte uitwerking.

avatar van joolstein
Zeer interessant gegeven, afschuwelijke uitwerking. Ik hoopte op een soort Henry: Portrait of a Serial Killer (1986). Misschien wel juist mijn fout want daardoor mistte ik zowel kwaliteit als gore. Daarvoor in de plaatst krijg je 80 minuten lang de hoofdrolspeler in beeld? Toch heeft deze film 11 prijzen gewonnen voor beste film? Geen idee hoe dat komt?

Weird,

Beetje dezelfde mening zoals iedereen, goed en slecht. Goed verhaal met een vaag persoon als moordenaar maar die zullen in het echt ook wel zo zijn. De moorden zijn zeker realistisch maar het pakt mij niet echt op een een of andere manier misschien als het anders uitgewerkt zou zijn maar dan zou het meer een "film" zijn geweest. Ik hou van found footage movies maar hier dan weer niet echt van.