Bones (2001)

Horror

geregisseerd door Ernest R. Dickerson
met Snoop Dogg, Pam Grier en Michael T. Weiss

Jimmy Bones is een alom gerespecteerde beschermer van de mensen die in zijn wijk wonen, tot hij verraden wordt door de mensen die hem dierbaar zijn. 20 jaar later is de buurt vervallen in misdaad en drugs, waarin Jimmy Bones een legendarisch icoon is van een betere tijd. Zijn geest staat echter op het punt een comeback te maken...

avatar van NERD
Dit klinkt denk ik heel fout maareh.........

Lijkt me cool!!!!!

Komtie nog in de bios of is ie al op dvd??

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Nee gaat hier de bios niet halen... misschien dl ik 'm een keertje omdat ik wel benieuwd ben naar de rol van Snoop, maar aan de andere kant: hij schijnt erg slecht te zijn

avatar van You_bastard
Deze film slaat dus echt nergens op en eng is hij dus helemaal niet, je lacht je eerder rot om de manier hoe geprobeerd is om hiervan een horror film te maken.

avatar van Pugsley
Maar die one-liners van Snoop Dogg waren af en toe wel heel sterk hoor._O_

avatar van StuF
en pam grier is een geweldige bitch

Maverick
Nee,deze film valt erg tegen.Er zitten weinig spannende momenten in.Het acteerwerk is dan nog wel redelijk dus doe maar 2,5 ster.

De film is wel goed,ook grappige effecten!

MaTtIeBoY
Ik vond hem erg tegenvallen!!!!!!1,5 STER

wat een slechte film..1 ster

Leuke film

Zeer slechte film. Het beste aan deze film was de muziek die maar af en toe te horen was. 1.5 *

MWX
wat een draak van een film zeg. kon er bijna niet naar kijken. opzich was het idee wel geinig maar de uitwerking dester slecht.

avatar van Bone*Thugs
ik had er meer van verwacht maar hij was wel oke!

avatar van HiLL
Snoop Dogg in een film...tja...

avatar van mikey
Ik vond het verassend te zien dat good ol' snoop af en toe best sympathiek en soms eng kon acteren. Niet goed maar ik had nog slechter verwacht. verder leek het wel een zwarte versie van the haunting met elm street invloeden. 2

Vind deze film erg nep , alleen het bloed al , leek wel of ze deze hadden aangemaakt met verfverdunner of zo .
Zit bij een echte horror film meestal op het puntje van mijn stoel , maar bij deze kwam ik zelfs niet uit mijn bed .
EEN DIKKE VETTE 0,5 * .

Ik vond het een hele slechte film, ik kon er eigenlijk niet naar kijken maar het enige wat me er in hield waren de grappige neppe momenten, en het bloed leek op verf.

martinbroertjes
Het bloed leek op verf en de "enge" momenten waren lachwekkend. Slechte film dus.. 1*

Candyman rip-off. Deze krijgt van mij .

Deze krijgt van mij een 1 alleen door Pam Grier, wat een schoonheid

HEle goede film, al is het acteer werk van snoop toch niet zo geweldig.
Hij krijgt van mij 3 sterren.

zeer slechte film, het bloed was heeeel erg nep... maar ik heb me toch wel beetje kunnen vermaken...
* 2.5

kArIzMa_TuRk
juist vond ik ook

avatar van psycholamp
Een horrorfilm met Snoop Dogg, dat kan nooit goed gaan.

avatar van brymj
viel wel mee aan de ene kant, die bloedspetters op de muur wanneer die twee jongens Snoop boos maken

kan het fout hebben misschien, is al een tijdje terug dat ik deze film keek

HiLL schreef:
Snoop Dogg in een film...tja...

tsja, hij kan beter in zijn eigen productie spelen

avatar van tattoobob
Deze was 10 jaar geleden echt zo slecht nog niet hoor....ik heb me wel vermaakt met deze film!

avatar van ME1
ME1
Het bloed was wel nep inderdaad. Verder is de film erg leuk om te kijken en origineel. Gezien het een korte film is, zakt 'ie ook niet ergens in. Kijkt lekker weg en is gewoon weer even iets helemaal anders.

avatar van john mcclane 2
snoop,,,wat was hij denkende???