• 8.347.248 stemmen

Genre: Horror

Geregisseerd door: Ernest R. Dickerson

Met onder meer: Snoop Dogg, Pam Grier en Michael T. Weiss

Plot Bones

"This Halloween, unleash the Dogg."

Jimmy Bones is een alom gerespecteerde beschermer van de mensen die in zijn wijk wonen, tot hij verraden wordt door de mensen die hem dierbaar zijn. 20 jaar later is de buurt vervallen in misdaad en drugs, waarin Jimmy Bones een legendarisch icoon is van een betere tijd. Zijn geest staat echter op het punt een comeback te maken...

imageimage

avatar van NERD

NERD

Dit klinkt denk ik heel fout maareh.........

Lijkt me cool!!!!!

Komtie nog in de bios of is ie al op dvd??

avatar van Jordy

Jordy

Nee gaat hier de bios niet halen... misschien dl ik 'm een keertje omdat ik wel benieuwd ben naar de rol van Snoop, maar aan de andere kant: hij schijnt erg slecht te zijn

avatar van You_bastard

You_bastard

Deze film slaat dus echt nergens op en eng is hij dus helemaal niet, je lacht je eerder rot om de manier hoe geprobeerd is om hiervan een horror film te maken.

avatar van Pugsley

Pugsley

Maar die one-liners van Snoop Dogg waren af en toe wel heel sterk hoor._O_

avatar van StuF

StuF

en pam grier is een geweldige bitch

Maverick

Nee,deze film valt erg tegen.Er zitten weinig spannende momenten in.Het acteerwerk is dan nog wel redelijk dus doe maar 2,5 ster.

avatar van jamieboo

jamieboo

De film is wel goed,ook grappige effecten!

MaTtIeBoY

Leuke film

avatar van salvatore

salvatore

• 1936 berichten

Zeer slechte film. Het beste aan deze film was de muziek die maar af en toe te horen was. 1.5 *

avatar van MWX

MWX

wat een draak van een film zeg. kon er bijna niet naar kijken. opzich was het idee wel geinig maar de uitwerking dester slecht.

avatar van Bone*Thugs

Bone*Thugs

ik had er meer van verwacht maar hij was wel oke!

avatar van HiLL

HiLL

Snoop Dogg in een film...tja...

avatar van mikey

mikey

Ik vond het verassend te zien dat good ol' snoop af en toe best sympathiek en soms eng kon acteren. Niet goed maar ik had nog slechter verwacht. verder leek het wel een zwarte versie van the haunting met elm street invloeden. 2

avatar van moviefreak1

moviefreak1

Vind deze film erg nep , alleen het bloed al , leek wel of ze deze hadden aangemaakt met verfverdunner of zo .

Zit bij een echte horror film meestal op het puntje van mijn stoel , maar bij deze kwam ik zelfs niet uit mijn bed .

EEN DIKKE VETTE 0,5 * .

avatar van Timboy

Timboy

Ik vond het een hele slechte film, ik kon er eigenlijk niet naar kijken maar het enige wat me er in hield waren de grappige neppe momenten, en het bloed leek op verf.

avatar van martinbroertjes

martinbroertjes

Het bloed leek op verf en de "enge" momenten waren lachwekkend. Slechte film dus.. 1*

avatar van Ellocco

Ellocco

Candyman rip-off. Deze krijgt van mij .

Deze krijgt van mij een 1 alleen door Pam Grier, wat een schoonheid

avatar van patricia16

patricia16

HEle goede film, al is het acteer werk van snoop toch niet zo geweldig.

Hij krijgt van mij 3 sterren.

avatar van janssen16

janssen16

zeer slechte film, het bloed was heeeel erg nep... maar ik heb me toch wel beetje kunnen vermaken...

* 2.5

avatar van kArIzMa_TuRk

kArIzMa_TuRk

juist vond ik ook

avatar van psycholamp

psycholamp

• 1959 berichten

Een horrorfilm met Snoop Dogg, dat kan nooit goed gaan.

avatar van brymj

brymj

viel wel mee aan de ene kant, die bloedspetters op de muur wanneer die twee jongens Snoop boos maken

kan het fout hebben misschien, is al een tijdje terug dat ik deze film keek

avatar van MrAmsterdam

MrAmsterdam

HiLL schreef:

Snoop Dogg in een film...tja...

tsja, hij kan beter in zijn eigen productie spelen

avatar van tattoobob

tattoobob

Deze was 10 jaar geleden echt zo slecht nog niet hoor....ik heb me wel vermaakt met deze film!

avatar van ME1

ME1

Het bloed was wel nep inderdaad. Verder is de film erg leuk om te kijken en origineel. Gezien het een korte film is, zakt 'ie ook niet ergens in. Kijkt lekker weg en is gewoon weer even iets helemaal anders.

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

snoop,,,wat was hij denkende???

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Zal wel aan mij liggen, maar zowel Hood of Horror (1,92* gemiddeld) als deze Bones (1,73* gemiddeld) vind ik puike genrefilms. In ieder geval een stuk vermakelijker dan 90% van de horrortitels die ik van dit jaar gezien heb (2019, that is). Dat vroege 2000's werk heeft toch een kwaliteit die een beetje verloren lijkt; gewoon entertaining zijn. Snoop Dogg die terugkeert uit de dood (toffe -omgekeerde- special effects) en met bovennatuurlijke krachten erg over de top bloederig wraak neemt. Laat het maar aan Dickerson over om dat in goede banen te leiden. Heeft met Tales from the Crypt Presents: Demon Knight (1995) toch wel een behoorlijk geliefde cultclassic afgeleverd. Hoewel Bones niet van hetzelfde kaliber is, wijkt het in de basis dusdanig weinig af, dat het lastig te begrijpen is dat deze dan zo extreem laag scoort.