Super Troopers (2001)

Alternatieve titel: Broken Lizard's Super Troopers

geregisseerd door Jay Chandrasekhar
met Erik Stolhanske, Kevin Heffernan en Jay Chandrasekhar

De film vertelt het verhaal van vier State Troopers, die vlak bij de Canadese grens gestationeerd zijn. Wanneer er bekend wordt dat er misschien in de organisatie gesneden gaat worden om geld te besparen, proberen ze de zaken te verbeteren. Dit begint al goed wanneer ze op het spoor komen van een mogelijke drugs-smokkel operatie.

Gewoon droog

avatar van mock turtle
Flauwe humor kan ik vaak waarderen, maar deze film vond ik niet echt plezierig om naar te kijken. Eigenlijk waren de stukjes met die wietgasten, helemaal aan het begin en het eind van de film, nog het leukst. De rest was een lange zit met een warrig verhaal en weinig interessants.

avatar van Corcicus
Dit was echt een grappige film. Erg van genoten.
Zwaar underrated.

avatar van Quisho
Hier en daar wat grappige momenten, begin en eind zijn wel aardig maar daar tussenin veel flauwe humor en eigenlijk is het gewoon saai. Het is desondanks toch een redelijke geslaagde film, met aardig acteerwerk, maar de humor is niet al te sterk.

Waardeloze flutfilm, maar die agenten die zich elke keer voor schut zetten, vind ik wel heel erg vermakelijk. Vandaar toch een voldoende.

avatar van playah26
Erg flauwe film, goedkoop vermaak en de film rommelt maar wat door en word nergens echt leuk. tegenvaller.

avatar van Jawaddedadde
Vond de film wel grappig (zegt misschien veel over mijn soort humor.)

Heb af en toe echt in een deuk gelegen. Vooral Favra is mijn favoriet. Schitterend personage! Maar iedereen deed het goed, met werkelijk lekker absurde situaties. Verhaal is van ondergeschikt belang en dient alleen maar als kapstok voor de fratsen van de troopers.

Beetje onderschatte film mijns insziens.

Ik dacht dat het een beetje flauwe komedie was, en ik had wel zin in een flauwe komedie...
maar deze film is gewoon NIET grappig.... ik heb miss in de hele film 2-3x kunnen glimlachen en dat was it....
Ik snap de hoge IMDB score echt niet een afrader

avatar van wilofski
Persoonlijk vond ik dit echt een geniale komedie.

Hij zit boordevol grappen, goede typetjes en gekke situaties.
De acteerprestaties vind ik ook dik in orde en de dialogen zijn deftig in elkaar gestoken.

Toch wel dingen die niet van iedere komedie te zeggen zijn.

Het verhaal was inderdaad niet van de sterkste, maar om nu te zeggen da het een flut verhaal is of het op niets trekt? Nee, dat is een brug te ver voor mij.

Ik heb kreupel gelegen, zwaar ondergewaardeerd, deze film.

avatar van Pazmaster
B film. Erg slecht allemaal. Qua verhaal én acteerwerk. Toch heb ik wel een paar keer moeten lachen om de zeer droge humor. Daarom toch nog 2,5 ster

goelian schreef:
Gewoon droog

Voor een gewone droge film, geef jij wel de uitmuntende score 5 sterren, wat geef jij eigenlijk als een film heel droog is?
Alles zou moeten kloppen, wanneer je een film 5 sterren geeft!!
Jou commentaar klopt totaal niet met jouw score, het is wel de bedoeling dat je serieus stemt,anders krijgen bezoekers een vertekend beeld, en zitten er straks mensen uren te kijken, naar een flutfilm, maar door jouw sterren stem keuze, dachten ze dat het een topfilm was!! Deze site heet movie meter hoor, niet prijsschieten!!
Neem een voorbeeld aan Wilofski, die heeft namelijk de film goed onderbouwd, om tot uiteindelijk 4,5 ster te komen, zie dit als positieve kritiek!!

Ik vond het wel een leuke en mooie film, en mooie natuur beelden!l

_Casper_ schreef:
Ik snap de hoge IMDB score echt niet een afrader

Dat komt door mensen zoals Goelian, die zomaar zonder enige betekenis en onderbouwing 5 sterren geeft!!

The main man!! schreef:

Doe niet zo mal, gekkie. Ik voel niet de behoefte om voor iedere film een uitgebreide, onderbouwde toelichting te geven waarom ik het de beoordeel gun die ik geef. Toen ik de film beoordeelde, volgens mij zo'n drie of vier jaar geleden, was het één van mijn favoriete komediefilms, dus vandaar mijn beoordeling. Destijds was ik sowieso wat serieuzer met films bezig en heb ik hier en daar wat matiggeschreven recensies neergepend. Maar als jij zo graag de beoordelingspolitie wilt spelen: ga je gang. Voor ieder ander die zich op deze pagina begeeft: heb je zin in een leuke komediefilm, zet SuperTroopers vooral aan.

Hahahahahaha

Deze film was echt grappig en over de top. Eindelijk wat platte humor.

Die scene waar SWS tussen zijn broer en die vrouwelijke agente zit terwijl ze elkaar opgeilen, met een stijve penis tegen zijn rechterwang en een strakke kameelteen tegen zijn linker hahahahahaha

Of die dikke Favra die echt schijt heeft aan alles.

avatar van john mcclane 2
Ik heb een open mind genoeg om te begrijpen dat je dit leuk vind .
En ik heb soms best een wansmaak ( ik noem een ali g in da house bijvoorbeeld )
Dus zou hem niet meteen afraden .
Maar het is te warrig en weinig verhaal voor een geheel van ruim anderhalf uur .
Moeilijk om door heen te komen , en te weinig echt goede grappen .
Nee, dit kon mij niet bekoren .
Geen voldoende hier .