ad
  • 8.184.226 stemmen

Johnson Family Vacation (2004)

Komedie | 96 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Christopher Erskin

Met onder meer: Cedric the Entertainer en Shannon Elizabeth

Over Johnson Family Vacation

"Take the ride."

De familie Johnson wil op vakante in Caruthersville, Missouri. Helaas hebben ze een behoorlijk slecht oriëntatiegevoel en als dan ook nog het navigatiesysteem stuk gaat lijkt Caruthersville, Missouri heel erg ver weg.

imageimage

Glorietta Johnson

avatar van Rickazio

Rickazio

kissygirl schreef:

Ik vond het zelf een aardige film, er zaten leuke stukjes in.

Jammer dat Steve Harvey er niet veel in voor kwam.

5 Ster ?

Theunissen

Rickazio schreef:

Slechtste negerfilm ooit...

Wat ? Klinkt best wel discriminerend, zeg dan gewoon slechtste komedie ooit.

avatar van dominion

dominion

Leuke Black Komedie.

Deze film hadden ze dus ook volgens mij al drie keer in een jaar op tv uitgezonden.

Vond de humor lekker flauw en melig en kon toch wel lekker lachen.

Soms was het heel erg black maar dat maakt mij niet uit want dat vind ik juist wel leuk.

Vind dat Cedric the Entertainer eigenlijk wel leuke humor heeft want hij zet hier wel een beter personage neer dan in The Barbershop.

Maar dit is geen film die ik een herhaling wil geven want voor een keertje is hij wel leuk.

avatar van sjano1244

sjano1244

een hele leuke film en heb erg gelachen

avatar van Leip079

Leip079

Geen superkomedie, maar ik vond sommige delen wel grappig. Het acteerwerk was niet geweldig, maar daar stoorde ik me eigenlijk niet heel erg aan.

avatar van jerry r

jerry r

in het begin nog wel leuk maar naar het einde toe erg flauw

avatar van Richard_Voorhees

Richard_Voorhees

Inderdaad erg flauw en met veel grappen had ik toch zoiets van: "been there, done that". Ik had namelijk sterk het idee dat veel grappen al een keer eerder (beter) gebruikt waren in andere komedies, zoals bijvoorbeeld de Eddie Murphy versie van the Nutty Professor en meer soortgelijke films. Hier en daar weten ze nog wel redelijk te vermaken door bijvoorbeeld het enorm foute "uncle Earl" personage, maar over het algemeen is het net wat te flauw en gewoon niet origineel genoeg.

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

Erg grappige komedie

avatar van Mescaline

Mescaline (moderator films)

Een beetje de zwarte versie van Vacation. Veel bizarre gebeurtenissen en een lekker tempo houden deze film uiterst vermakelijk en leuk om te volgen.

Het einde is een beetje saai en standaard en de reden waarom ik er geen 3 en half aan kwijt kan, het haalt het tempo er behoorlijk uit en dat vond ik jammer.

3 dus!