Beauty Shop (2005)

geregisseerd door Bille Woodruff
met Queen Latifah, Alicia Silverstone en Kevin Bacon

Gina, een vlotte kapster, opent haar eigen kapsalon in Atlanta. Ze wordt daarmee een directe concurrente van haar oude baas. In de kapsalon worden de levens van de buurtbewoners onder de loep genomen.

Wat heeft Queen Latifa een geweldige persoonlijkheid zeg! Dit is een vervolg van Barbershop ,en even leuk als barbershop.Ik heb me prima vermaakt . Cijfer : 4

avatar van Jolienepien
Ik vond hem een beetje saai, gebeurde niet zo veel boeiends in. Ik vond alleen dat jochie met die chocoladerepen supergrappig!

Vooral leuk omdat queen latifa erin speelt. Wat een geweldige vrouw is dat zeg. Beter dan al die zakken met botten die zogenaamd knap zijn. Verder is de film niet echt geweldig maar toch wel onderhoudend. Krijgt een 3.5 . Was zonder Queen L een 2 geweest.

Vond hem niet zo goed. Hij kon ermee door, maar ik zou hem geen tweede keer meer willen zien. Eenmaal dat je het verhaal kent, is er weinig vermakelijks aan. En ik dacht dat Silverstone beter acteerde (Clueless), Bacon vond ik wel goed. Maar wat me eigenlijk vooral stoorde was de taal die ze gebruikten, met y'all enzo

avatar van Friday the 13 th
Ik heb nu pas door dat verwaande Jorge eigenlijk Kevin Bacon is..... hahaha hoe grappig

Om eerlijk te zijn ben ik Queen Latifah en haar ghetto humor meer dan beu, dit komt in elke film van haar terug en is stillaan genoeg geweest. Leuk om Mena Suvari nog eens een rolletje te zien spelen.

Alicia Silverstone heeft mij ontgoocheled, net zoals Nele heb ik haar beter zien spelen, ze zat hier echt niet op haar plaats.

Ik heb the barber shop nog niet gezien, maar vond deze saai, er gebeurde constant NIKS, ik dacht grappige elementen te zien, grappige gebeurtenissen en situaties, maar de glimlach op je gezicht moet komen van de ghetto humor.............helaas dan (geeuw).

Deze film viel me echt tegen toen ik hem vorige week op TV zag.
De beschrijving leek me best ok maar de film zelf wist me weinig te bekoren.
Heb al veel betere films gezien van Queen Latifah.

avatar van Kim008
Best een te smaken film!
Ik hou wel van Queen Latifa haar acteerstijl

avatar van Katharina
Matige film...zeer matig. Alicia Silverstone is niet echt geweldig en het verhaal ook niet.

avatar van brabusRUS
Erg onderschate film. Prima vermaak en leuk!

avatar van OliverDogg
Erg overschatte film. Ik heb er een half uur naar gekeken, maar vlug afgezet, het kon me niet boeien. Er gebeurde niets interesants en tot overmaat van ramp kan Jorge zijn eigen naam niet eens uitspreken.

Jorge-E
OliverDogg schreef:
tot overmaat van ramp kan Jorge zijn eigen naam niet eens uitspreken.

Inderdaad, hoe kut is dat nou

avatar van MizTam
Inderdaad een leuke film alhoewel de mannelijke versie (Barbershop) iets leuker vind. Queen Latifa is een supervrouw in al haar films@

Kevin Bacon zette de rol van Jorge lekker overdreven neer, ik vond het echt grappig

avatar van amanda22
Niet bijzonder, maar toch een leuke film om even niet bij na te denken! Wel grappige humor dus af en toe wel gelachen!

avatar van Timothyvdmeer
De rol van Kevin Bacon zorgt voor de 3*. Zeker met zijn Jaquar

avatar van Kim008
Ik vind het echt een leuke film, ik hou wel van de stijl van Queen Latifah!

Beetje een dertien in een dozijn flauwe komedie met een zeer cliché verhaal. Veel stelt de film eigenlijk niet voor en te lachen (veel flauwe en kinderachtige humor) valt er eigenlijk ook weinig. Dankzij Queen Latifah is deze film wel nog te bekijken want ze speelt best leuk. Dat geldt eigenlijk niet voor Alicia Silverstone en Kevin Bacon. De eerste speelt vrij onnozel en was eigenlijk alleen maar irritant en aan Kevin Bacon met zijn vreselijk nep accent heb ik me zitten te ergeren (een echt grote rol had hij eigenlijk niet). Nee deze dertien in een dozijn komedie met ook nog eens een hoog voorspelbaarheids gehalte was niet echt aan mij besteedt. Met ruim 100 minuten is hij ook nog eens veel te lang.

avatar van missl
Ik vond deze film best grappig, natuurlijk is er niets nieuws onder de zon en het acteren laat ook soms wat te wensen over maar het is wel vermakelijk. Sommige grappen en situaties zijn leuk en zo gaat het gewoon door. Prima vermaak.