ad

Met onder meer: Jamie Kennedy, Alan Cumming en Traylor Howard

Releasedatum: 21 april 2005

Over Son of the Mask

"Who's next?"

Tim Avery wordt vader van een baby met bijzondere krachten. De baby heeft de krachten van het "Masker van Loki", een mythologisch object dat de gebruiker transformeert in een getikte vormveranderende alter ego. Wanneer Loki het masker terug wil, beginnen de problemen!

imageimageimageimage

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

''Say daddy! MOTHER.

Eigenlijk toch wel een grappige film. Natuurlijk, de grappen zie je al van mijlenver aankomen, het gerap is nog blanker dan een sneeuwberg, van de kleuren zou je nog een epileptische aanval krijgen en het verhaal is nogal kinderachtig. Maar toch heb ik me stiekem vermaakt met dit Jim Carrey-loze vervolg. Stein speelt weer zijn eigen droge ik, en eigenlijk is Jamie Kennedy ook best wel oké. Jim Carrey konden ze natuurlijk niet meer gebruiken, dan klopt de hele eerste film niet meer. Dus toch. Niet vergelijken met deel 1, maar op zichzelf is dit filmpje best leuk voor op een regenachtige dag.

avatar van Rico120

Rico120

er had gewoon geen deel 2 moeten komen van the mask want deze film is een flop

1 ster voor de moeite

avatar van Rico120

Rico120

Kiekena schreef:

Deze film zet deel 1 ten schande

echt he en net z'n beetje ook zeg

avatar van tattoobob

tattoobob

Dat het originele deel en dus het eerste deel van The Mask een topper van een film is wisten we al.....helaas hebben ze er tweede deel van gemaakt met een andere hoofdrolspeler....en dat is ook gelijk het probleem.

Verschrikkelijk acteerwerk en humor die niet aanslaat geeft mij de doorslag voor een halve ster.

Eigenlijk is alles slecht aan deze film.