3 Men and a Little Lady (1990)

Alternatieve titel: Three Men and a Little Lady

Komedie / Drama

geregisseerd door Emile Ardolino
met Tom Selleck, Steve Guttenberg en Ted Danson

Sylvia's werk zorgt ervoor dat ze steeds minder tijd kan doorbrengen met de drie mannen die haar geholpen hebben met het opvoeden van haar dochter Mary. Wanneer ze besluit om naar Engeland te verhuizen zijn de drie er kapot van om de twee belangrijkste vrouwen in hun leven te verliezen. Ze besluiten af te reizen naar Engeland om Sylvia's bruiloft te stoppen.

avatar van You_bastard
Vervolg gemaakt puur voor commerciële redenen en dus onnodig.

Dat gold ook voor het eerste deel.

Kijk, nou weet ik dat deze film een erg hoog emo-gehalte heeft en alleen bestemd is voor de extreem weke mensen onder ons, maar ik wordt er persoonlijk wel vrolijk van. Anderzijds krijg ik nek-neigingen bij de romantische passages met Tom Selleck: het idee alleen al...

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Vroeger grijs gedraaid, maar zelfs bij een herziening blijkt dit nog best mee te vallen. Voorspelbaar, maar geen onaardig vervolg op Three Men and a Baby, wat overigens ook niet meer dan een redelijke familiekomedie was. Hoogstaand of hilarisch is het allemaal nergens, maar de drie mannelijke hoofdpersonen weten nog voor wat amusement te zorgen. Dit in tegenstelling tot Travis, die blijft erg irritant.

2,5 sterren.

avatar van Rianneke_Dan
Vermakkelijke film, maar kan echt niet op tegen het eerste deel, t werd beetje saai allemaal.

ik heb deze alleen gezien omdat ik vroeger deel 1 heel leuk vind en heb de dvds eigelijk gekocht omdat een soort jeugdsentimiteit van me is.. ik geef hem een 2,0 en dat alleen maar omdat tom selleck er in speelt

avatar van El Chico
Haha, dit is echt niks en de titel is meer voor een kinderporno productie, lol.

avatar van notorious_kim
Terug zo'n film die ik absoluut leuk vind, dat hier op moviemeter weinig punten krijgt!
Het is terug geen meesterwerk. Maar ik vind toch de cast interessant en het verhaal neemt me wel steeds weer mee. Ik heb deze film wellicht al een stuk of 20 keer gezien, en ik ben hem nog steeds niet beu. Ik ben wel een grote fan van familiefilms, dus misschien is dit echt iets voor mensen die van het genre houden.
Dit is zeker nog eentje die ik in mijn collectie wil!

avatar van tommykonijn
Dezelfde alleen dan nog grotere bagger dan deel 1, nogmaals ik vind die mannen niet erg geweldig hun rol doen en bij deze film heb ik geen één keer kunnen lachen, zielig eigenlijk dat er een vervolg moest komen.

avatar van Legan
Een slap vervolg op het betere eerste deel, waarin goedkoop ingespeeld wordt op de standaard emoties van mensen. Alles wat slechter kan is ook slechter. Het verhaal, de humor, het acteren, de sfeer, etc... Echt gemaakt om in te casseren op het succes van het vorige deel. En dat is zonde, want nu is het niets meer dan een saai niemendalletje dat men snel mag vergeten.

avatar van M.Goodkat
voor is de eerste trouwens, die vond ik nog gieren xD

Mary (Robin Weisman) is inmiddels een jongedame, die met veel liefde verzorgd wordt door haar drie 'vaders' Jack (Ted Danson), Peter (Tom Selleck) en Michael (Steve Guttenberg). Moeder Sylvia (Nancy Travis) is echter op zoek naar stabiliteit in haar leven en denkt die te hebben gevonden wanneer ze miljonair Edward (Christophe Cazenove) ontmoet.

Het is allemaal redelijk te pruimen, deze komedie, vooral door het charisma van de drie hoofdrolspelers die duidelijk veel plezier in hun rol hebben. Het verhaal is echter nogal dertien-in-een-dozijn en het scenario voorziet in iets te veel geforceerde humor, hergeen alleen maar onderstreept dat dit een te vergeten niemendalletje is.

Jammer dat deze film zo laag beoordeeld is, ik vind 'm helemaal niet zo slecht... Vond 'm zelfs best leuk en heb 'm een paar keer gezien vroeger. Nu nog zou ie bij mij thuis aan kunnen staan op een druilerige zondagmiddag.
3 Men and a Little Lady valt naar mijn mening dus hartstikke mee.

ah komaan, het is best een leuke lachfilm als je eens een rotdag had.
Beetje verstand op nul zetten en genieten maar.

avatar van Fran
Ik blijf het een leuke film vinden. Ook al is het verhaal heel simpel en overdreven en het acteerwerk niet altijd even best. Toch moet ik iedere keer weer lachen om de stuntelige manier waarop de mannen met de kleine meid omgaan. Zo'n stel verstokte vrijgezellen die eigenlijk geen kaas gegeten hebben van het opvoeden van zo'n kleine meid. Toegegeven, deel 1 met de baby vond ik wel wat leuker maar deze is ook best grappig.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Na het aangename Three Men and a Baby kwam dit vervolg. Gelukkig nog met dezelfde cast die nog voor dat beetje chemie zorgt. Het resultaat is een mindere films geworden dan z'n voorganger maar nog wel goed genoeg als familiefilm. Het is geen must om deze film te zien, maar er zijn er zeker slechtere.

avatar van DragQueen
Gelukkig keert dezelfde cast terug in dit vervolg, want alleen zij kunnen de film nog een beetje redden. Hier en daar een leuk grapje, maar verder erg ongeinspireerd en voorspelbaar. Maar een vervolg kon natuurlijk niet uitblijven. 2 Sterren.

Film probeert op een geforceerde manier voort te borduren op het succes van Three Men and a Baby en gaat daarbij redelijk de mist in. Gelukkig kunnen de drie vrijgezellen nog enigszins voor wat vermaak zorgen.

avatar van Phantasm
Ietsje slechter dan zijn voorganger, maar leuk om een keer gezien te hebben.

Dick2008
Onnodig vervolg misschien wel op de eerste film. Maar ja de dvd zit bij de andere dvd, dus ik dacht laat maar gewoon kijken. Hij begint aanvankelijk wel erg zoetsappig met de drie mannen die zich ontfermen over de nu ouder geworden Mary en dat doen ze best leuk. Maar dit kan eigenlijk niet goed gaan. Een meisje met drie vaders en bovendien wil de moeder voor haar werk naar Engeland en gaan trouwen met haar baas. Waardoor de wat dramatische ondertoon verandert in een romantische komedie. Vooral Fiona Shaw (ze speelt ook in The Black Dahlia, en verder in o.a. Harry Potter-films, die ik verder niet ken) als miss Lomax is hilarisch en vanaf dat moment wordt de film echt grappig, ook al biedt het weinig nieuws. Danson is hier leuker dan in die andere film. Selleck heeft hier de belangrijkste rol. Het is deels opgenomen in Engeland.
Ik vind het een leuke film, net als die andere film. 3.0/4.0