Confessions of a Teenage Drama Queen (2004)

Verenigde Staten / Duitsland
Komedie / Familie

geregisseerd door Sara Sugarman
met Lindsay Lohan, Alison Pill en Barbara Mamabolo

Een familie met een mooie dochter heeft altijd onder de spotlights van New York geleefd en moet nu verhuizen naar een klein gehucht waar de dochter alle aandacht die ze eerst wel had weer opnieuw moet verdienen.

wat een onnozele film is dit zeg!! echt een rommel en totaal niet boeiend

avatar van Jolienepien
Ik dacht, hmm, misschien wel een leuke meidenfilm, Lindsay Lohan heeft wel van die meidenfilms. Maar hij was echt niet leuk! heel kinderachtig en stom verhaaltje. Wel lekker overdreven grapjes maar dat is dan ook het enige.

avatar van Magalie
Deze vind ik dus echt niet mooi,
Lindsay Lohan was 50 keer beter in Mean Girls!!

Ik vond hem eignelijk gaan , ik dacht dat het een leuke film zou zijn,
zelfs leuker dan Meangirls
Het is gewoon niet zo van dat je het telkens wilt kijken,
wel saai, en het verhaal is zó gewoon,
maar ook wel leuk,,,meer dan 2,5* is het niet waard.
lindsay was egt beter in Meangrils!!

beetje teveel drama....wat er dan drama moet zijn... Ik zie liever andere films van lindsay lohan

avatar van soom
Ik ben hier niet van onder de indruk. Wel een aardig bedacht verhaal, maar eh.. Verder? Veel te serieus, en eigenlijk niet echt wat je van Lindsay gewend bent. Adam is wel Lief en Leuk. En die lerares is irritant!

avatar van Dianaa`
Haast 1 van de slechtste films die ik ooit heb gezien.

Toen de film voor het eerst op reclame verscheen, leek het me een leuke film, maar later toen die in de videotheek kwam ben ik de film gaan kijken. De film viel me echt verschrikkelijk tegen. Zoiezo vind ik dat Lindsay Lohan in deze film niet goed heeft geacteerd en de grapjes zijn om je dood aan te ergeren.

avatar van nightbreed
Lindsay Lohan speelt alleen maar in suffe puberfilms met bedenkelijke humor.

Cijfer: 1

zwakke film daar is alles mee gezegd

Het was niet echt van hoog niveau deze film.
Maar ja who cares.Was wel leuk om een keertje gezien te hebben.
Megan Fox maakte in ieder geval heel veel goed!En dan heb ik het niet over haar acteerwerk.
Damn she's hot.Lindsay overigens ook wel,maar Megan oehh.

okey ik dwaal af.

2.5 *

avatar van Ajax&Litmanen1
Jammerlijke film. Ik vind normaal Lindsey een leuke meid die in best genietbare films speelt, maar dit was toch niks.

Echt een ontzettend simpel filmpje zonder inhoud en vermaak. Het is dat de best lekkere Lindsey meespeelde, anders had ik hem misschien niet afgekeken

avatar van TANTE CORRIE
Vreselijke film, saai, overdreven. Gewoon niet om aan te zien

Dit is echt de stomste film die ik ooit gezien heb.
Het was een rommelige film en erg kinderlijk.
Ik zet nooit een film uit, dus daarom heb ik hem maar afgekeken, maar ik vond het echt vreselijk.

avatar van missl
ach wel leuk, jammer dat het niet in de buurt komt van de humor in mean girls maar dit wel getracht word.

stel je voor: je komt thuis om half 12 van een etentje ergens met je 6 jaar oudere broer. je besluit om een filmpje te kijken en vind in zijn collectie deze film. vervolgens lach je hem keihard uit (dit is echt niet iets waar hij van houd ofzo) maar je gaat m toch maar kijken.
conclusie:
wat een kutfilm!
(en dat vonden we allebei)
ik vraag me af of lindsay lohan ooit van die domme puber rollen afkomt

PrinsesBanaan!
Leuke Familiefilm,

Lindsay Lohan speelt hier wel een leuke rol in.
Alleen de zanger waar Lohan verliefd op wordt vind ik wat minder

avatar van notorious_kim
een middelmatige film met een uitgemolken verhaal. Lindsay is hier ook niet overtuigend in.

avatar van ane19
leuke film, heb hem 2 weken geleden nog gekijken 5*

je kan dat mens toch niet meer serieus nemen na al het nieuws... je gaat toch ook geen films meer kijken van paris hilton en britney.

avatar van Dianaa`
Saai, stom en niet leuk.
Slecht geacteerd.

avatar van wennie24
Oke ik ga hem dus niet kijken vanavond

avatar van Leland Palmer
Wat een vreselijke film. Echt zo'n beetje alles is slecht aan deze film, behalve Lindsay Lohan (en dat zegt genoeg). Maar jammergenoeg zet het beroerde script ook vaak een stokje voor haar talent in deze film. Megan Fox ziet er leuk uit, maar is echt baggerslecht bezig en die vriendin van Lohan is al helemaal een drama. Brrr, en dan het idee dat de film ook nog eens serieus over probeert te komen. Laat me niet lachen, wat een rotgrap. Nee, dit vond ik dus tien keer niks. Een dikke onvoldoende dus.

avatar van Aapje81
Ik zie Lindsay Lohan graag in Georgia rules, Mean Girls of zelfs Herby en Megan Fox is vooral lekker in Transformers. Maar dit was gewoon een matige film waarin het talent van Lohan word verspilt. Hier had meer ingezeten, dan het saaie gedrocht wat het geworden is. 1,5 ster voor de mooie vrouwen maar daar is ook alles meegezegd. Deze film zou waarschijnlijk niet eens gered worden als Lindsay en Megan volledig naakt een lesbische scene zouden doen.

Hij gaat wel
ik heb hem op tv geizen
af en toe waren er wel leuke momenten in

AC/DC
Lindsay Lohan

avatar van TANTE CORRIE
Romantische commedies zijn zoiezo meestal al geen goede films. Maar ze zijn vaak wel grappig om te kijken maar bij deze was dat zelfs al weg. Dit was de saaiste film die ik ook heb gezien. Er kwam geen enkel leuk moment in voor en ik hoop dat ik hem nooit meer hoef te zien

avatar van niethie
Wat een rommelige kinderachtige overdreven kutfilm was dit zeg! Normaal gesproken ben ik eens in de zoveel tijd wel te strikken voor een soortgelijk filmpje maar dit was echt slecht. Lohan ziet/zag er leuk uit maar acteren kan ze niet, dat hele gebeuren met die rockband is zo niet grappig en het feit dat de film zichzelf nog serieus neemt is al helemaal te erg voor woorden. Nee hoor, geef mij maar gewoon Mean Girls.

1,5 sterren

avatar van aburex
aardige tienerfilm maar dat is dan ook alles

avatar van Katharina
TANTE CORRIE schreef:
Romantische commedies zijn zoiezo meestal al geen goede films.

Het is maar hoe je een film beoordeeld...ik vind dat er zeker wel goede romcoms zijn! (kijk is naar Angel-A of Amelie)

Maar deze film is best wel prut, ja. Alleen dat liedje aan het einde was wel okay.

avatar van TragieStar.*
Middelmatige film. Acteer prestaties niet zo heel goed. Lindsay Lohan kan het veel beter.
Ik vond het een beetje een rare film.
De film had niet veel omzich. Alleen de cover is wel mooi.
Hier en daar beetje saai. Ook wel paar grappen.
Maar dat was dat.
Maar toch wel genoten. Ga de film niet gauw weer kijken.