Confessions of a Teenage Drama Queen (2004)

Verenigde Staten / Duitsland
Komedie / Familie

geregisseerd door Sara Sugarman
met Lindsay Lohan, Alison Pill en Barbara Mamabolo

Een familie met een mooie dochter heeft altijd onder de spotlights van New York geleefd en moet nu verhuizen naar een klein gehucht waar de dochter alle aandacht die ze eerst wel had weer opnieuw moet verdienen.

avatar van SuperSideSwipe
Ja duidelijk een stuk minder dan Mean Girls, maar je moet ook niet films met elkaar gaan vergelijken alleen omdat dezelfde actrice de hoofdrol speelt.

Dit was een vrij aparte film. Weliswaar vrij rommelig, maar ik vind het toch zeker de moeite waard om naar te kijken. En Lohan doet het inderdaat ondanks de wat vage rol die ze dit keer heeft gekregen toch behoorlijk goed.

Ik vind het een ziekelijke 'feel-good' film. De 'clue' ervan is wel leuk hoewel het een onderwerp aanslaat waar vele films over zijn gemaakt. Veel betere zelfs.

Lindsay is zeker een goeie jonge actrice maar voor mij lijkt het dat ze nooit echt serieuze films kan maken omdat je zo gewend bent aan haar sprankelende lach. Net zoals Jim Carey bijvoorbeeld.

Ik heb veel getwijfeld tussen deze film en The Terminal, maar omdat mijn familie altijd van die makkelijke hapjes (simpel, zonder veel gedoe en complicaties) liever zien, besloot ik het maar te kopen (achteraf een pijnlijke miskoop). Ik ben zeer teleurgesteld dat het niet het soort film is dat ik graag koop zoals drama/science fiction.

Een aanrader voor meisjes. Ik heb nauwelijks iets dat jongens aanspreekt erin gezien, behalve mooie koppies. En dan nog is het niet de moeite waard.

Ik kan niet nul erop stemmen, dus maar een ster voor Lindsay's acteerprestaties.

avatar van otherfool
Te erg voor woorden, dit saaie rommelboeltje dat Lohan ook niet meer kan redden. Doelloze karakters, dialogen en situaties, ongeloofwaardige scenes (rondom de band). Nee, een stap terug vanaf het toch ook al niet fantastische Mean Girls.

1*.

Wel een goeie film, maar mean girls blijft haar beste film.

Redelijk. Je hebt in ieder geval niks gemist als je deze film niet hebt gezien. Lindsay Lohan vond ik niet zo goed passen in deze film, vind haar in 'mean girls' stukken beter.

Feel-good humor film met z'n goede en z'n slechte sukjes erin. Niks speciaals eigenlijk. Toch een voldoende. ***

avatar van nummervlinder
Ik zou hem graag zien maar vind hem maar niet in de winkel!

lol..titel is wel grappig

Ik heb deze film een tijdje geleden bij een vriendin gezien en vondt hem best wel leuk om naar te kijken hoor Mij maakt het nooit zo uit wie er allemaal in spelen en of het een goede film is. Als hij maar vermakelijk is

*2,5

avatar van Fran
Eerlijk gezegd ben ik wel een fan van dit soort films. Stiekem meezwijmelen en giechelen maar dat ging bij deze film toch niet op voor mij.

avatar van matthijs_013
nummervlinder schreef:
Ik zou hem graag zien maar vind hem maar niet in de winkel!

ik zie hem juist altijd overal liggen!

avatar van RoOsJ_LoVe
ik ben een fan van lindsay lohan maar het stomme is dat ik ook gek ben van hilary duff maarja dat ben ik weer
wel een goede film ik heb hem gister nog gekeken
maar mijn verwachtingen waren denk iets te hoog

Vandaar dus 5 sterren .

De film is 1 grote belachelijke Lindsay Lohan verkleedpartij, de film is ook niet of nauwelijks grappig en haalt absoluut niet het Mean Girls niveau.
Wel vermaakt, leuke film om één keer te zien, met de nadruk op één!
Lindsay Lohan doet het wel weer leuk. 2.5 ster.

avatar van nummervlinder
Eindelijk, heb ik hem dan toch in de Makro gevonden. Ik ga hem dadelijk zien.

wel leuk om een keertje gezein te hebben!

Wel aardig maar vond het allemaal hier en daar wat ongeloofwaardig en een beetje kinderachtig maar dankzij Lindsay Lohan toch maar net 3 sterren.

avatar van Rianneke_Dan
Vond dit echt niet veel, tijdje geleden dat ik hem gezien heb.
Maar toch verhaal vond ik hetzelfde zoals alle andere tienerfilms.
Plus dat ik Lindsay echt geen leuke actrice vind, ik erger me veel aan haar.
Het is ook weer geen bagger, maar kan het niet hoger dan 1,5* geven.

Leuke film, maar niet een van Lindsay's beste films. De film alleen was best wel vaag, heb hem al 2x gezien, blijft wel leuk, 3 sterren

ik vond het verhaal verre van goed.

een beetej amateuristisch.
lindsay heeft ze beter neergezet

avatar van *eef
Erg leuke film, ook leuk voor meer keer te zien, alleen wel met wat tijd ertussen. Lohan speelt de rol erg goed, en de jongen waar ze verliefd op wordt is zo schattig!

Deze film is erg goed,
maar niet zoals mean girls.
het is een film die 1x zien leuk is,
een jaar daarna ook wel maar niet
om een paar keer per jaar te zien.
Het verhaal is wel anders dan normaal
maar het is meer een kinderverhaal
die tot een 'puber'film is uitgevoerd.
het acteerwerk kan je tot een zeer goede sector indelen.

avatar van Flooorx
Een zó saaie film.
Slechtste film van Lindsay Lohan vind ik.

Toch maar morgen die film effe weer zien want zo slecht vondt ik hem niet daarom gaf ik hem een 3.

avatar van Thomas83
Wat een oppervlakkige en rommelige film zeg. Dit is wel heel slecht.
Dat het verhaal ongeloofwaardig is maakt me weinig uit, er is niks mis met een modern sprookje. Maar dit is allemaal zo slecht uitgewerkt.

Deze film gaat toch maar naar de 1,5 want vindt hem echt saai geworden.

avatar van Tonke
ik kon dit prutswerk niet aankijken

avatar van Niqk
bah bah bah... ik geef niet veel 0,5's.. maar in dit geval wel (omdat het niet lager kan dan)

avatar van Quentin
Het is dat Lohan appetijtelijk is, anders had ik dit niet uitgezeten.

avatar van Marki_san
oh my god...dit is echt een van de slechste films ever...!!!!!

rommelig, totaal niet boeiend, kut personages (van die lerares krijg ik kippenvel zo erg was ze), lelijke acteurs(behalfe Lindsay dan), niet grappig en alles draai alleen om Lola...Lindsay dus...de regiseur van deze martel film zou nooit meer een film mogen maken...

en dat zeg ik...iemand die alle films van Hilary Duff thuis heeft en dit soort films te gek vind...moet je nagaan...

Naïef, aanstellerig en rommelig prul dit! Gaat helemaal nergens over. 0,5*