Confessions of a Teenage Drama Queen (2004)

Verenigde Staten / Duitsland
Komedie / Familie

geregisseerd door Sara Sugarman
met Lindsay Lohan, Alison Pill en Barbara Mamabolo

Een familie met een mooie dochter heeft altijd onder de spotlights van New York geleefd en moet nu verhuizen naar een klein gehucht waar de dochter alle aandacht die ze eerst wel had weer opnieuw moet verdienen.

MDA
Nederlandse release datum: 22-7-2004

weer een lindsay lohan film, deze film lijkt een beetje op lizzie mcguire the movie.... maar ik moet die eerst zien, natuurlijk.

Jah het lijkt me niet echt een topper

Echt weer zo meiden film, bah. geef mij maar horror en scifi en thriller.

Ik heb deze film gister gezien en ik vond het wel een leuke film voor de zondag. Gewoon een film waarbij je niet hoeft na te denken. Een echte 'meiden- film'. De film deed me overigens wel heel erg denken aan 'Lizzie Mcguire the Movie'.

avatar van Jordy
HeavenLy schreef:
gister (...) zondag

Lindsay Lohan (Mean Girls) doet Mean Girls allemaal nog eens over maar dan voor de leeftijd groep 8 t/m 12 jaar... Een magere twee dus 1*

ThaNick
Dreamstar schreef:

Als je hem nog niet gezien hebt, hoe kan je dan zeggen dat ie er op lijkt!

AHWA
Dit lijkt me meer het tegenovergestelde van Mean Girls.

T®inity
Ach het is weer een comedy met Lindsay Lohan, misschien wel de moeite waard voor een keertje. Lindsay deed het leuk in haar voorgaande films...

ilona
deze films is moeite waard om 1 x te zien daarna niet meer zo haar anders films waren leuker

standaard-filmpje

Confessions of a Teenage Drama Queen, hmm ik krijg hier het brugklasgevoel bij: niet uit de toom vallen, merkkleding, schriften die bij de ordners passen met bijpassende potloden en pennen, je eerste make-up/baardje, en merkrugtas.

zucht- m.a.w. deze film sla ik maar over

lily-rose
lijkt me wel lache. leuk om met je vriendinnen heen te gaan. Ik verwacht er niet te veel van, maar lindsay lohan was wel leuk in mean girls. We zullen zien.

De film was wel leuk... Niet echt om voor naar de bios te gaan... beetje overdreven soms, maar een echte 'hang-op-de-bank' film.

Dit vond ik echt een kinderfilm, allemaal net iets te flauw en te simpel. Maar vooruit omdat die Lindsay Lohan een schattig koppie heeft krijgt ie van mij 2,5 Sterretjuhsz

Ik ga er dinsdag naar toe dus...julie horen geljik mijn reactie dan wel

De film was best wel leuk
Hoewel ik de film met sommige scene's iets te kinderlijk vond..maar voor de rest was het een echte feel-good film!! 3*

gewoonweg een hele leuke een lagwekkende film net zoals mean girls

Leuke film

En Lindsay Lohan is gewoon Cute

***

movietopper schreef:

gewoonweg een hele leuke een lagwekkende film net zoals mean girls

Zo laCHwekkend is deze film niet! Krijgt van mij 2 sterren. Deze zal ik waarschijnlijk nooit meer zien en daar zal ik geen traan om laten.

Mean girls is duidelijk beter!

Menni
stinissen schreef:

Ik snap het 'dus' niet zo.. Mean Girls vond je kennelijk heel aardig, maar er is per definitie iets mis met het maken van een dergelijke film voor meiden van een paar jaar jonger ofzo? Overigens beviel Mean Girls ook mij stukken beter, maar behalve de aanwezigheid van Lohan zie ik niet al te veel overeenkomsten. Mean Girls gaat over meiden onderling, Confessions richt zich vooral op illusies rondom beroemdheden. En deze is inderdaad een stuk infantieler, wat niet eens noodzakelijk negatief is.

avatar van V
V

Het is dat ik Linsay Lohan adoreer (is dat legaal?)

avatar van Naomi Watts
Ze is 18 dus

avatar van Regan_Robbie24
'k vond hem de 1e keer dat 'k hem zag afschuwelijk! zo saaihaai! maar nu valt ie wel mee. maar het liedje dat erbij hoort is altijd nog beter dan de film zelf! al ben 'k wel weg van Lindsay Lohan! want haar acteertalent bewonder 'k!

vond het echt een slecht film,djeezes seg,alleen het begin vond ik wel redelijk,wanneer ze heel deftig doen en ze da
n die boom op loopt!

Mean Girls was veel beter!! Deze film is echt heel saai!

avatar van Regan_Robbie24
je meent het?! vind ik ook, maar wordt wel wat beter als je em meer ziet! hij is overal ook al in de aanbieding, wil niemand deze film of zo??

Super leuke film.
Alleen twee verhaallijnen door elkaar.
?

deze film met lindsay is echt weinig aan, je kan beter Mean girls gaan kijken, veel beter~!