Jui Kuen III (1994)

China
Actie / Komedie

geregisseerd door Chia-Liang Liu
met Andy Lau, Michelle Reis en Willie Chi

China 1900: het Witte Lotus broederschap beraamt een plan om een andere keizer op de troon te krijgen: hun protégé moet met prinses Sun Yu trouwen. Yueng Kwan wordt op pad gestuurd om de prinses te ontvoeren maar hij is een patriot die voor de Sun Yat Sen werkt en hij gooit roet in het eten.

SCHANDE

de echte drunken master films horen bij Jackie Chan. Deze was echt niks, vet laf dat ze deel 3 zonder Chan hebben gemaakt,

0.5 want het acteer werk van deze acteur is niks en het vechten net zo min, je kunt Chan niet naspelen!!!

in de winkel zag ik staan drunken master 3, wilde hem direct kopen maar toen ik zag dat het niet van jacky was hoefde ik hem niet, je hebt gelijk een echte schande

avatar van jackie chan
Sjonge Jonge komt deze film op MTV zijn ze de voorgaande twee ECHTE Drunken Master delen vergeten?

Zeer slechte film,

Slechte gevechten, Verder best mooie landschappen en arena's maar erg jammer dat Jacky niet in deel 3 speelt.

Drunken Master III past niet bij deze film, omdat de film zich nog afspeelt voor het eerste deel van Jackie. En hier leert Wong Fei Hung ook DrunkenBoxing van een oude meester. Deze film moet je niet zien als het 3de deel maar als een film opzich. Want er zijn vele verhalen over Wong Fei Hung, de grootste held van China.

savi_7 schreef:

En dan noemen ze het deel ||| zodat iedereen deze film wil zien wat denkt dat het een vervolg op de Jackie Chan reeks the drunken master.

Ik heb toch even mijn stem naar 2.0 veranders, Er zaten wel leuke dingen tussen. Alleen het eindgevecht was wat druk.

Jackie Chan wil wel een deel ||| maken word er gezegt, maarja ik denk dat hij er te oud voor is. Drunken MAster || vond hij de film met de moeilijkste gevechten (zwaar, in en dan weer pauze voor de make-up enzo.)

Of hij speeld in de volgende deel de leraar.

avatar van zoutzak
Zonder Chan geen Drunken Master, hoef deze niet te zien.

Ramon K
zoutzak schreef:
Zonder Chan geen Drunken Master, hoef deze niet te zien.

Tsja, ik wel. Kan me niet voorstellen dat dit zo slecht is als men beweert. Met Chia-Liang Liu aan het roer?

Is inderdaad helemaal niet zo slecht als het gemiddelde doet vermoeden. Iets teveel ontgoochelde Jackie Chan fans misschien ?

Toch is het ook niet de film die het had kunnen zijn. Chia-Liang Liu is een geweldig toffe pee, ook leuk om hem hier ook te zien acteren naast Lau en een leuke cameo van Yam, maar in vergelijking met andere martial arts knallers uit de tijd is de film toch net iets te mat.

Gevechten zijn op zich wel aardig maar toch wat te braaf, iets te saai ook. De acteur die hier Wong Fei-Hung speelt mist ook een pak charisma.

't Is niet slecht, alleen zijn er films uit die tijd die op alle punten een stuk beter scoren. Eigenlijk kan je beter de Once Upon reeks een keertje bekijken. Maar voor de verzamelaar en fanaat is dit best een aardig filmpje met een paar geinige scenes en leuke gevechten. Had alleen ietsjes meer mogen zijn.

Ramon K
Ramon K schreef:

Toch is het vrij slecht. Zijn slechtste film.

avatar van Gang_Star
Had niet verwacht dat deze film van de regisseur van het tweede deel zou zijn. Dat tweede deel vond ik de beste in de reeks, maar dit deel komt niet eens in de buurt van de eerste twee delen. Saai verhaal, humor was eveneens niet leuk en de rollen werden matig ingevuld. Qua actie viel het me ook tegen en alleen het eindgevecht kon me enigszins overtuigen.
Ook vond ik het vreemd dat er zo weinig met drunken boxing werd gedaan.