Ride Along 2 (2016)

Actie / Komedie

geregisseerd door Tim Story
met Ice Cube, Kevin Hart en Olivia Munn

Ben, voormalig beveiligingsagent, is inmiddels afgestuurd op de politieacademie. Samen met James vertrekt hij vanuit Atlanta richting Miami om een voortvluchtige crimineel op te sporen. Veel tijd hebben ze niet, gezien het feit dat Ben enkele uren later klaar moet staan om te trouwen. Een race tegen de klok begint.

avatar van dvdfreak123
Persoonlijk vond ik deze nog minder of de eerste. Veel minder leuke grappen vond ik. De actiescenes zagen er wel nog goed uit. Een beetje herhaling ook van de 1 vond ik. Goed voor 1 maal te zien maar zal zeker niet blijven hangen deze ride along 2. 5/10

avatar van keimpeS
Ik vond het best nog wel een leuke comedy/action film, beter vind ik Bad Boy's 1 & 2 (dat is wat minder flauw dan ride along). Deze film draait voornamelijk om de comedy, waar ik best een paar keer van moest glimlachen..

avatar van Gerlof1378
Standaard actie/comedy met een leuke cast, leuk verhaal jammer dat de grappen niet uit de verf komen heel erg flauw zelfs. Maar het grootste pluspunt voor mij dan was om de mooie Olivia Munn te zien en dat alleen is 1 punt waard en de halve voor de film ze hadden het bij de 1st alleen moeten houden jammer.

avatar van Timothyvdmeer
Hart zijn geschreeuw ben je op een gegeven moment wel zat. De scène in de auto waar de heren hun kop niet houden was nog wel leuk.

Verder een overbodig deel 2 wat mij betreft

avatar van Daan258
overbodig deel.

Aardig om te kijken als je je puur verveeld maar daar is ook alles mee gezegd.
Precies een herhaling van het eerste deel, waardoor er ook gelijk helemaal niks meer aan is.
Slap tot geen verhaal, nergens grappig en zeer saaie en weinig actie.
Het acteerwerk stelde ook niet veel voor en zoals vele al zeggen is dat Kevin Hart een beetje vervelend gaat worden in films. Altijd maar dezelfde rol, het gaat een beetje irritant worden.

Een 2,0* maar voor dit 2e deel.

Graaibak filmpje, maar ik vond hem leuker dan ik had verwacht. Een krappe 3 sterren.

Die Ice Cube is me toch een veelzijdig acteur btw. Speelt in elke film een stoere, boze, verontwaardigde neger. Een soort Samuel L. Jackson, maar dan iets minder schreeuwerig.

avatar van Elchapo
Onderhoudend leuke actie en grappen.....3stars.

Meer van hetzelfde ten opzichte van het eerste deel.

Wederom is er weinig creatiefs te bekennen in het verhaal. Kevin Hart's drukke gedrag komt hier gelukkig beter tot zijn recht, waardoor ik het grappiger vond dan het eerste deel, maar nog steeds blijven dijenkletsers uit. Ken Jeong is een leuke toevoeging geweest. Ice Cube speelt, net als in het eerste deel, wel oké.

Begrijp niet helemaal waarom hier nou een tweede deel van is gemaakt.