Halloweentown (1998)

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Duwayne Dunham
met Debbie Reynolds, Judith Hoag en Kimberley J. Brown

Marnie, Sophie en Dylan Piper kijken raar op van het nieuws dat hun oma, Aggie Cromwell hen brengt. Tijdens haar jaarlijkse bezoekje laat die zich namelijk terloops ontvallen dat ze een heks is. De kinderen beschikken volgens haar ook over toverkrachten, net als hun oma en hun moeder Gwen.

leuke film voor kinderen, had hem een tijdje geleden gezien op net 5, de effecten zij nwat minder, maar het verhaal is gewoonweg goed 4*

avatar van Mr-Mcmovie
Leuk voor de kinderen.

De monsters, en de hele aankleding van deze kinderfilm liet me wat aan een Goosebumps aflevering denken.

Acteerwerk, special effects, en al de andere dingen voelde echt aan als of het een tv filmpje is.