Return to Halloweentown (2006)

Komedie / Familie

geregisseerd door David Jackson
met Sara Paxton, Debbie Reynolds en Lucas Grabeel

Marnie Piper is een heks in spé en gaat naar een speciale universiteit voor heksen. Ze is teleurgesteld dat de nieuwe regel op de school is dat je geen magie mag gebruiken. Als haar oma via een hologram vertelt dat er iets gaande is op de universiteit, gaat Marnie op onderzoek uit.

avatar van matthijs_013
Een soort Charmed voor een nog lager leeftijdscategorie. Sara Paxton was wel leuk, eindelijk weer eens iemand die gewoon heerlijk normaal is.

avatar van Mellowcard
Vandaag gezien op tv.
Die disneyfilm-makers geven de personages in hun films altijd rare namen ; Marnie, Mitchie, Sharpay.
Hoe dan ook, Sara Paxton speelde leuk in deze film.
Ook vond ik hem lijken op de meidenversie van Harry Potter.
Maar hij viel een beetje tegen, dus 1,5.

Een leuke film
Vandaag op tv.
Echt een leuke film
leek een beetje op Harry Potter.
Maar was echt leuk.
Denk ook dat er nog een deel 2 komt.
Ik bedoel hij eindige zo raar

Dit is het derde vervolg geloof ik.

Wel leuke film, erg lijkend op Harry Potter, mooie effecten:D Gewoon echt een goede familie film:D Maar geen komedie/horror, echt alleen een familie film zoals Harry Potter, alleen dan de vrouwelijke versie:xD

geen slechte film. Het is een eenvoudig verhaal. De film is eenvoudig gefilmd. Ik heb de vorige films niet gezien maar dat is niet echt nodig. Ik denk dat dit al de 4de is uit de serie. Sara Paxton speelde wel erg leuk.

avatar van juliefen
Wel, ik vond de film de mindere van de reeks. De film miste Kimberly J. Brown, en Sara Paxton was niet overtuigend als het personage Marnie. Ze kon me niet overtuigen dat ze het personage was. Deze film had veel beter geweest met Kimberly J. Brown. Zij is en blijft Marnie. Ik geef deze film een 2,0 voor Lucas Gabreel, die nog altijd goed als Ethan the warlock/

avatar van TimZor
Dit was alweer het vierde deel uit de reeks als ik het goed heb ? Als je er niets van verwacht en op een verveelde zaterdagmiddag kijkt is het nog best aardig. Maar ondanks dat kan ik er toch net geen voldoende van maken hoor.

casualjaantje
Beroerde film met een zeer matige- tot slechte uitwerking; matig verhaal, ongeloofwaardig overkomende cast, lelijke special effects (neem nou die bezemsteel scène als voorbeeld). En ze hadden absoluut meer tijd moeten besteden aan het uiterlijk van dat soort van 'wezens' die naast de heksen en tovernaars ook op die school zaten, want die deden deden me over het algemeen veel aan carnaval denken en dat is volgens mij, toch niet echt de bedoeling geweest.

Slecht.