• 8.352.706 stemmen

Genre: Komedie

Geregisseerd door: DJ Pooh

Met onder meer: Dr. Dre en Snoop Dogg

Plot The Wash

"When you're down 'n dirty, it all comes out in..."

Sean heeft geld nodig, en wel snel. Wanneer zijn maatje Dee Loc met het plan komt om in een autowasserij te gaan werken moeten ze de eigenaar, Mr. Washington, van hun kunnen overtuigen. Washington, die niet weet dat de twee elkaar kennen, huurt Sean in als Dee Loc's baas. Wanneer Mr. Washington ontvoerd wordt komen ze voor een nieuw probleem te staan.

imageimage

Theunissen

Heerlijke onzin, met een best wel grappige Dr. Dre en Snoop Dogg. De film is vaak zo belachelijk dat ik er hard heb om moeten lachen.

avatar van Rhythm & Poetry

Rhythm & Poetry

Leuk duo die Snoop en Dre. Met name Snoop kan ik erg waarderen in deze film, ik hou wel van de humor die hier in voorkomt.

avatar van -13-

-13-

Voor mij is dit prima vermaak: humor, rapmuziek en Doc en Snoop.

avatar van RedLine

RedLine

TrippelDee schreef:

geweldige film ik heb hem al 30 x gezien blijft leuk

maar je moet hem niet met je brave nuchtere kop gaan kijken, want daar is die ook niet voor bedoeld.

Waarom stem je dan niet?

avatar van AFCA!!

AFCA!!

haha,

vind geen 5 ster

maar shit moet zeker omhoog..

wel dope komedie togh

avatar van LEIDENAAR187

LEIDENAAR187

Dit soort films moet je van houden,in de style van films als next friday & soul plane,flauwe humor,waar ik hard om kan lachen!

grappige black humor, je moet er van houden.

Ik persoonlijk kan er erg om lachen, ook al komen er soms flauwe grappen in voor.

Een goede duo; Dr Dre, Snoop Dogg.

De soundtracks van de film zijn ook prima..

avatar van filmsz

filmsz

Super coole film,, iemand enig idee waar en hoe deze verkrijgbaar is op dvd? En de prijs? té jammer dat deze film nergens te koop is!

• 2044 stemmen

Tja beetje zelfde als Soulplane...niet goed. Sommige stukjes zijn best leuk maar de rest is niets. Ook nog een kleine rol van Eminem.

avatar van Timo710

Timo710

Een slechte film, die erg leuk is! Meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk.

avatar van Potugees

Potugees

Heb wel af en toe moeten glimlachen om deze film.

Verder is hij niet zo geweldig maar leuk om te kijken als er niks leuks is op tv.

avatar van Pasion

Pasion

Ik vond het wel een grappige film.

Je moet gewoon je verstand op 0 zetten en hiernaar kijken!

avatar van KILLERBEE99

KILLERBEE99

Vond het niet zo leuk, maar heb hem verhaal gekeken vanwege al de rappers die er in voor komen...

Het verhaal vond ik helaas niet zo, af en toe wel leuke stukjes... Zoals bijvoorbeeld het stuk met de WC

avatar van sjano1244

sjano1244

vond het echt een geslaagde film.

John Lee Hooker

Ik heb altijd al oldschool rap geluisterd en Dr. Dre + Snoop Dogg zijn gewoon twee van mij favoriete artiesten. Toch blijf ik 'n beetje objectief met het beoordelen.

Het verhaal is erg simpel. Twee vrienden, een wasserette, eentje wordt personal assistant, de baas wordt ontvoerd.

Wel relaxed dat ze zoveel blunts roken.

Opzichwas het acteerwerk niet zo slecht, maar dat komt omdat wellicht alle personages hunzelf mochten spelen.

Al bij al had het eigenlijk wel iets grappiger gekunt.

Trouwens nog wel vreemd dat die hooibalen opeens komen aanvliegen. Alsof ze in de woestijn zitten ofzo.

Xzibit en Eminem hadden wel iets duidelijk terug mogen komen. Zou helemaal lachen zijn geweest als hún de ontvoerders waren.

Kijkt lekker weg, maar is toch iets te eenvoudig.

avatar van film88888

film88888

Vrij waardeloos.

avatar van xaid

xaid

Armenia_NL schreef:

het is wel een goede film, als iemand een rock fan is dan moet die niet hier gaan zeuren dat het een slechte film is

kolere zeg , geef je alle films die je kijkt een 5 ??

avatar van brymj

brymj

Waardeloze film, muzikaal stellen ze al weinig voor, als acteurs zijn ze helemaal dramatisch

brymj schreef:

Eh... pardon?

Dr. Dre heeft heel veel rappers beroemd gemaakt. Hij is de eigenaar geweest van verschillende labels en hij wordt door sommige als de beste hiphop-producer beschouwd. En hij heeft vele beats geproduceerd. Snoop Dogg is gewoon een erg succesvolle rapper en acteur.

Het mag je smaak niet zijn, maar zeg alsjeblieft niet dat ze muzikaal weinig voorstellen.

avatar van brymj

brymj

Dat zeg ik wel, Snoop heeft één leuk album, alles daarna was niks, en Dre is ook overgewaardeerd

John Lee Hooker

Ze komen toch allebei in dit lijstje voor. Maar ze zullen wel weinig voorstellen...

• 2044 stemmen

Snoop heeft maar 1 leuk album ok smaken verschillen. Maar Dre heeft de hele scene jaren gedragen...overgewaardeerd? Echt niet.

John Lee Hooker schreef:

Dat lijstje heeft in ieder geval vrijwel niets te maken met of het goede rappers zijn...

• 2044 stemmen

nou als je zoveel verdient moet er toch iets zijn wat je goed doet lijkt me.

Zowel met rappen als produceren.

avatar van DragQueen

DragQueen

Matige film, die geforceerd grappig wilt zijn. De ondersteunende muziek is dan ook het grootste pluspunt van de film. Want het verhaal is waardeloos, net als het bescheten acteerwerk. Van mij mogen de heren Snoop en Dre zich richten op hun muziek. 1,5 Ster.

avatar van 1907

1907

D.J. Pooh verklaarde in een inteview dat hij in het verleden van de sound and vision school is getrapt en hij op deze manier toch zijn jeugddroom waar probeerde te maken, hij schreef, regisseerde en produceerde zijn eigen film The Wash, geen hoogstaande film met een budget van 7 miljoen dollar, eerder een film dat werd gemaakt om rappers als Dr.Dre and Snoop Dog te promoten, twee goeie vrienden van Pooh, deze film leverde bijna geen geld op en dat betekende ook gelijk het einde van regisseur Pooh.

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Een type komedie, waarbij je hem zelfs geen enkel moment serieus moet nemen. Dr. Dre en Snoop Dogg zetten best een leuke rol neer in een film die vrijwel alleen maar gaat om drugs, en chicks. Want verder is het verhaal er één die nergens over gaat, maar desondanks wel leuk is.

Ook de bijrol van Eminem is best grappig.

Een film vol flauwe humor, maar wel zo nu en dan leuke grappen en inclusief uiteraard genoeg hiphop.