The Brotherhood III: Young Demons (2002)

Verenigde Staten / Canada
Horror / Thriller

geregisseerd door David DeCoteau
met William Gregory Lee, Kristopher Turner en Paul Andrich

Een aantal roekeloze tieners ontdekken dat ze per ongeluk de Prins der Duisternis in zijn slaap hebben gestoord. Gelukkig zijn de jongens vertrouwd met zwarte magie, omdat ze allemaal bijzonder getalenteerde rollenspelers zijn, en zich dagelijks in gevaarlijke werelden vol trollen, heksen en tovenaars bevinden.

avatar van Sjan
Volgens mij regisseert deze man het liefst niet al te lange films en laat hij de hoesjes van de films graag op elkaar lijken (vooral de laatste 5 films van hem).

cenobite
Als je de omschrijving zo leest klinkt het niet onaardig, maar wees gewaarschuwd;dit is echt mega bagger !Het grootste gedeelte van de film bestaat uit mensen die in slow-motion door een slecht uitgelicht schoolgebouw rennen. En dan is er nog de belachelijk lange en zeer slaapverwekkende douche scene... waarbij de jongeman in kwestie zijn onderbroek aanhoudt (maar of dat jammer is...)

avatar van Sparkle
cenobite schreef:

Sterker nog: had hij zijn onderbroek uit gedaan, was het geen DeCoteau film meer.