The Brotherhood II: Young Warlocks (2001)

Horror

geregisseerd door David DeCoteau
met Forrest Cochran, Sean Faris en Stacey Scowley

Op een exclusieve privéschool zijn John en zijn vrienden de buitenbeentjes van de klas. Ze komen constant in problemen met leraren, worden gepest en de meisjes zien hen totaal niet staan. Wanneer de nieuwe student Luc arriveert, krijgen ze de kans om hun leven totaal om te gooien.

avatar van Sparkle
Meer van hetzelfde, en zeker niet het laatste. Verwacht je je aan een spannende film dan ben je mis. Verwacht je je aan andere dingen die kunnen spannen - dan zit je gebeiteld.

MaTtIeBoY
Het verhaal klinkt in ieder geval hetzelfde als deel 1!

MaTtIeBoY
Hoe kan je hier in vredesnaam ***** sterren voor geven?

avatar van moviefreak#1
DeCoteau maakt zijn reputatie weer eens waar. Die man grijpt werkelijk alle kansen aan om ontblote mannelijke bovenlijven te laten zien. Persoonlijk niet echt iets waar ik op zit te wachten maar ja het is mij allemaal prima als er maar een goed verhaal omheen zit, echter is dat bij deze (net als de voorganger overigens) niet het geval.
Wat overblijft is een volstrekt idioot horrorverhaal met één of twee aardige (ook niet meer als dat) scenes. Ik zet het voorlopig op 1 ster maar het zal me niets verbazen als ik nog voor de 0,5 ga kiezen.

avatar van jassonn
Hoezo die reputaie,hij heeft Jeepers Creepers (1&2) toch niet gemaakt?

avatar van moviefreak#1
Ik wil best een paar voorbeelden noemen, in deze film zit een scene in een zwembad. Je zou die scene pseudo-interressant voor het verhaal kunnen noemen maar dan ineens zomaar uit het niets wordt je als kijker gedwongen om naar een 5 minuten durende wet and wild video van 4 "stoere" tieners te kijken. Als je hier alle scenes met ontblote jongenslichamen weg zou halen , hou je een film van amper 20 minuten over.
Bij deze alsnog een 0,5

YEYOW
Ik had het eerste halfuur al bij mijn bomma gezien tot de intieme scene en dan moest hij af maar tot dan vond ik hem nog goed. Dus let goede moed ben ik hem dan gaan huren en dat was echt nen tegenvaller. Het einde duurde 5 min. niet eerst een achtervolging ofzo. Nee echt meteen: I lied, I never killed someone with the tooth acccept you. Gedaan.

3.5

avatar van maurice74
Waaarom krijgt zo´n film uberhaupt een vervolg.

MFEO
Vermakelijke film. Geen hoogstaande film maar ook niet zo slecht als het gemiddelde zou zeggen.
Ook erg aangenaam al die ontblote jongens in de film. Denk dat dat ook voor een hoger cijfer zorgt.
Net als de 1e film in deze reeks 2.5*