Brotherhood IV: The Complex (2005)

Canada
Horror

geregisseerd door David DeCoteau
met Sebastian Gacki, April Telek en Graham Kosakoski

'The Complex' is de plek waar de beste en briljantste Amerikanen een opleiding volgen voor een baan bij het leger. En Lee Hanlon is de beste. Maar 'The Complex' is niet een gewone militaire academie. Er is een geheim genootschap 'The Black Skulls'. In het begin is Lee geïnteresseerd, maar als hij achter de werkelijke bedoelingen van dit genootschap komt, moet hij vechten voor het lot van de wereld én voor zichzelf.

We blijven aan de gang. Deel 4!!! Ik vond de eerste deel heel erg slecht, waarom ze nog steeds bezig zijn om zulke films te produceren is voor mij een raadsel

avatar van stan
Inderdaad het eerste deel was al niet veel, de 2e en 3e heb ik niet gezien omdat ik de moeite er niet voor had dus deze zal ik ook wel niet gaan zien

avatar van moviefreak#1
Waarom deze gemaakt word ? Zodat DeCoteau weer een reden heeft om "mooie jongens" met een ontbloot bovenlichaam in beeld te krijgen.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
En zo lang zo'n film meer geld oplevert dan dat hij kost...

avatar van Dikkie Post
starbright boy schreef:
En zo lang zo'n film meer geld oplevert dan dat hij kost...

Blijven ze gemaakt worden, en ik vindt ze meestal wel leuk hoor. Ik heb liever een waardeloze Horror film met ontblote kerels dan met ontblote vrouwen!!

smetje
speelduur??

MFEO
Aangename film om te kijken. Niet super maar ook niet slecht. Er draaien zelfs films in de bioskoop die vele malen slechter zijn.
De ontblote gozers zijn ook erg aangenaam om te zien. Dat bevalt me de hele The Brotherhood reeks wel.