Kermit's Swamp Years (2002)

Alternatieve titel: The Real Story behind Kermit the Frog's Early Years

Komedie / Familie

geregisseerd door David Gumpel
met de stemmen van Steve Whitmire, Bill Barretta en Dave Goelz

Jaren vóór Kermit een beroemdheid werd via de Muppet Show, was hij een gewone kikker die ervan genoot om samen met zijn vriendjes Goggles en Croaker rond te zwerven in een moeras in het Amerikaanse diepe zuiden. Op een dag wordt Croaker gevangengenomen door de eigenaar van een dierenwinkel. Kermit en Goggles besluiten het moeras te verlaten en naar hun vriend op zoek te gaan.

avatar van Purmerend
Hele leuke film. Met die kleine kikker (Pad) met bril als grappigste! Vooral die billenscene. 3,5* voor Kermit en zijn vriendjes

avatar van matthijs_013
Leuke film. Het was goed te doen voor een keer. Jammer dat Miss Piggy er niet inzat.

ik vind hem de minste van de reeks movies (muppets) 2*

Ik vond hem echt totaal niets aan zelfs voor een kinderfilm.
Ik dacht ey leuk ik koop eens een muppets film .

Krijg ik deze onzin.

Het verhaal is erg disney en normaal hou ik van disney maar deze keer niet. Slecht.

Heel vermakelijke film. De acteurs die erin meespelen zijn wel een minpunt.

avatar van movie acteurs
Grappig filmpje.

Kermit vind ik altijd wel grappig. Het avontuur van de film was leuk verzonnen. 3,0.

Dick2008
Niet echt een Muppetfilm, zoals de beschrijving van de film ook al vermeld. Maar ik vind er niks aan. Als ik hem wel tot de Muppetsfilms zou rekenen, is dit de slechste die ik gezien heb. De mensen die in deze film voorkomen spelen ook al zo irritant. 1.0

Het is toch een aardige film; ze bevat enkele goede grappen; maar het is geen film die bij de muppet-meesterwerkjes in de schaduw kan staan.