Passport to Paris (1999)

Familie / Komedie

geregisseerd door Alan Metter
met Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen en Peter White

De tweeling Melanie en Allyson Porter gaan naar Parijs om hun grootvader te bezoeken. De twee meisjes zijn echter ook van plan om de stad onveilig te maken en maken al gauw kennis met twee knappe Franse jongens.

Toevallig net gezien, bij het eten. Wel aardig, simpel, happy kinderfilm. 1,5*

FisherKing
Pierre, leg me eens uit hoe, Wel aardig, simpel, happy kinderfilm tot een 1,5 kan ontaarden ?

avatar van Pierre1
Wel aardig is bij mij niet meer dan 1,5* staat gelijk aan matig. Verder is het een kinderfilm, voor hen zal de film waarschijnlijk leuker zijn.

Misschien is 2* dan een betere bewoording inderdaad

Waarom komen ze in al die 'reisfilms 'van hun (deze, Londen, Australie, Rome) twee jongens tegen (voor ieder een natuurlijk)? Kunnen ze nou echt niets originelers bedenken of denken die producers dat dat het enige is waar die doelgroep aan denkt? In het echt komt dit nooit voor, ze moeten iets realistisch maken!
Our lips are sealed vond ik nog wel leuk, maar hier vond ik dus echt niks aan. 1

@ Appeltje

het zijn de Olsen-twins. Ze zijn niet bedoeld voor goede, originele films. Ze zijn geschapen voor perverse fantasieën van vele mannen. Ze zijn nu eindelijk 18, hehe.

avatar van petey
Devastation HCT schreef:

@ Appeltje

Olson twins
Date of birth (location)
13 June 1986

Nog effe wachten dus voordat het zover is.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Volgens mij is het vandaag 17 juni....

Ja stelde me ook al even vragen ...

avatar van petey
duh..voordat ze 18 zijn dus.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Dat zijn ze dus al een paar dagen.

FisherKing
Ja, ik snap de hele opmerking van petey ook niet.

ze zijn dus al 18 hé

Uhm..

Frankrijk wil geen schoon water en Amerika wel en Frankrijk wil de verdragen voor een schoner milieu niet tekenen en Amerika probeert hen over te halen...

Bwahahaha.

Alsof die klote tweeling al niet erg genoeg is

kos schreef:

Bwahahaha.

Strookt ook niet bepaald met de werkelijkheid

avatar van Hilarious
Vandaag nog eens meegekeken met iemand die hem gehuurd had en ik vond er niet veel aan. Vroeger vond ik hem vermakelijk, nu niet echt meer. Ik ben te oud geworden voor zo'n films. Het is iedere keer ze maken een reis, ze ontmoeten 2 jongens en aan het einde moeten ze er iedere keer afscheid van nemen...

avatar van olsenfreakie
zeer goede film waarom zo'n laag gemiddelde????????????????????????????????????????????

avatar van notorious_kim
leuk filmpje om eens te bekijken