• 8.602.963 stemmen

Met onder meer: Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen en Peter White

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Passport to Paris

De tweeling Melanie en Allyson Porter gaan naar Parijs om hun grootvader te bezoeken. De twee meisjes zijn echter ook van plan om de stad onveilig te maken en maken al gauw kennis met twee knappe Franse jongens.

imageimage

Toevallig net gezien, bij het eten. Wel aardig, simpel, happy kinderfilm. 1,5*

avatar van FisherKing

FisherKing

Pierre, leg me eens uit hoe, Wel aardig, simpel, happy kinderfilm tot een 1,5 kan ontaarden ?

Pierre1

Wel aardig is bij mij niet meer dan 1,5* staat gelijk aan matig. Verder is het een kinderfilm, voor hen zal de film waarschijnlijk leuker zijn.

Misschien is 2* dan een betere bewoording inderdaad

avatar van Appeltje

Appeltje

Waarom komen ze in al die 'reisfilms 'van hun (deze, Londen, Australie, Rome) twee jongens tegen (voor ieder een natuurlijk)? Kunnen ze nou echt niets originelers bedenken of denken die producers dat dat het enige is waar die doelgroep aan denkt? In het echt komt dit nooit voor, ze moeten iets realistisch maken!

Our lips are sealed vond ik nog wel leuk, maar hier vond ik dus echt niks aan. 1

avatar van Devastation HCT

Devastation HCT

@ Appeltje

het zijn de Olsen-twins. Ze zijn niet bedoeld voor goede, originele films. Ze zijn geschapen voor perverse fantasieën van vele mannen. Ze zijn nu eindelijk 18, hehe.

avatar van petey

petey

• 1901 berichten

Devastation HCT schreef:

@ Appeltje

Olson twins

Date of birth (location)

13 June 1986

Nog effe wachten dus voordat het zover is.

avatar van Jordy

Jordy

Volgens mij is het vandaag 17 juni....

eerdekes

Ja stelde me ook al even vragen ...

avatar van petey

petey

• 1901 berichten

duh..voordat ze 18 zijn dus.

avatar van Jordy

Jordy

Dat zijn ze dus al een paar dagen.

avatar van FisherKing

FisherKing

Ja, ik snap de hele opmerking van petey ook niet.

ze zijn dus al 18 hé

Uhm..

Frankrijk wil geen schoon water en Amerika wel en Frankrijk wil de verdragen voor een schoner milieu niet tekenen en Amerika probeert hen over te halen...

Bwahahaha.

Alsof die klote tweeling al niet erg genoeg is

avatar van T.O.

T.O.

kos schreef:

Bwahahaha.

Strookt ook niet bepaald met de werkelijkheid

avatar van Hilarious

Hilarious

Vandaag nog eens meegekeken met iemand die hem gehuurd had en ik vond er niet veel aan. Vroeger vond ik hem vermakelijk, nu niet echt meer. Ik ben te oud geworden voor zo'n films. Het is iedere keer ze maken een reis, ze ontmoeten 2 jongens en aan het einde moeten ze er iedere keer afscheid van nemen...

avatar van olsenfreakie

olsenfreakie

zeer goede film waarom zo'n laag gemiddelde????????????????????????????????????????????

avatar van notorious_kim

notorious_kim

leuk filmpje om eens te bekijken