• 11.303 nieuwsartikelen

Met onder meer: Jon Voight, Burt Reynolds en Ned Beatty

Gesproken taal: Engels

• iTunes Bekijk via iTunes

Plot Deliverance

"What did happen on the Cahulawassee River?"

In de Appalachen is men bezig met het bouwen van een dam in de hoop zo de woeste Cahulawassee rivier wat in te tomen. Vier mannen uit de stad willen de daarom de ruwe rivier nu eens per kano afvaren. Leider van de expeditie is Lewis Medlock, die zijn filosofie over individueel overleven na een onvermijdelijke val van onze beschaving wil bewijzen. Ed Gentrey daarentegen is een echte familievader, die gezellig verankerd leeft in een dagelijkse routine maar een onuitgesproken behoefte heeft naar avontuur. Hij heeft twee van zijn vrienden meegebracht: de joviale vrijgezel Bobby en de gezellige Drew. De eerste dag verloopt zonder incidenten.

Social Media

Lonnie - The Banjo Boy

First Griner

Second Griner

Mountain Man

Waarom verbaast het me niet dat hij een eekhoorn als huisdier had.

avatar van Phantasm

Phantasm

Vroeger ook al eens gezien, toen vond ik deze nog wel leuk. Vandaag weer eens gezien, nee, ik had er niet veel meer mee.

avatar van blondiefilmfreak

blondiefilmfreak

Pracht film met een heerlijke sfeer van de 70ies,voor wie bewust de jaren 80 heeft mee gemaakt is het ook smullen.voor die tijd is dit een spectaculaire film.niets geen blauwe schermen,of mijn part groene.real life opnamen zoals je het niet meer ziet.niets uit de computer zo behoort een film gewoon te zijn.