Theodore Rex (1995)

Komedie / Familie

geregisseerd door Jonathan R. Betuel
met Whoopi Goldberg, Armin Mueller-Stahl en Bud Cort

Politieagente Katie Coltrane moet een moord op een gemuteerd reptiel onderzoeken, en krijgt daarom Theodore Rex als partner toegewezen, een genetisch gemanipuleerde T-Rex.

avatar van Sparkle
Idiote film. Whoopi had waarschijnlijk geld nodig. (Een half sterretje voor Juliet Landau).

avatar van pascal83
Had die t-rex niet vroeger een eigen (kinder) serie?

avatar van citybird
Slechte film met een onnozel verhaaltje. Op Imdb staat dat Whoopi Goldberg zich wou terugtrekken uit dit project, wel ze had groot gelijk en had dit beter ook gedaan.

avatar van Gizzmann
De films begint wel fijn en stijlvol (mooie kleurrijke decors) en zelfs het eerste actie stukje met Whoopi vind ik nog best grappig, al heb ik een hekel aan die Zapboids gasten (weet niet meer hoe die heten). Daarna word de regie slechter met hele slechte overgangen en slechte voorspelbare zinnen en grappen die niet leuk zijn. Dan komt een vaag stukje met 'the toymaker' waarbij ik het begon te zien als een soort cult-film. Dat was zelfs nog best grappig ook. Alleen toen kwam een zeer slap einde vond ik. Opzich vond ik het die 3 euro nog best waard.

2.5* (magere)

avatar van Gizzmann
Dit staat bij imdb bij trivia: 'Originally intended for theatrical release, the finished film was so bad that the studio decided to cut their losses and send it straight to video, making it the most expensive straight-to-video film ever at the time of its release'

hahahahahahahahahahahahahaha! ik heb schik

avatar van SuperSideSwipe
Best nog een vrolijk filmpje. Meer postiefs is er niet echt helaas.

avatar van Yvo1983
1 Euro in de Carrefour, belachelijke film dus!!!

Zeer belachelijke film. Zo erg dat ik 'm zelfs al vrij snel heb afgezet, en dat is denk ik een van de enigste keren geweest dat ik zoiets doe...

avatar van pink_roosje
Het is een heel leuk concept, dino's leven ook als mensen ze worden nog wel als lagere gezien. En een dino mag agentje spelen met Whoopi. Ik verwacchte er ook wel wat van helemaal voor een film uit 95. het was dan ook een tegenvaller, slap geacteerd en de dino was wel erg dom. 2.5

avatar van misterwhite
Ik heb deze eens eenkeertje gekocht voor 1 euro, spijtig genoeg is deze film niets waard. Onozele humor, slechte special effects en niks leuk in het verhaal.

0.5 sterre

avatar van daxclusive
Tegenvaller van Whoopie, de film had ondanks ik deze wat jaren geleden gezien heb, een slecht verhaal. Weinig aan de film was vol met humor.

avatar van RooieBloemkool
Sorry, maar dit kon ik echt niet afkijken.

avatar van jumpstylemovie
Hoe is dit niet de beste film ooit gemaakt?

Dat trailer