Hot Boyz (1999)

Actie

geregisseerd door Master P
met Gary Busey, Silkk the Shocker en Snoop Dogg

Kool is een artiest met een zwarte band karate, en verliefd op LaShawna. Op een avond is ze getuige van een steekpartij, en ontdekt ze dat het slachtoffer een agent is. Ze wordt opgepakt op verdenking van de moord, en moet de bak in. Kool wil er alles aan doen om haar onschuld te bewijzen, en besluit hiervoor samen te werken met de detective Tully, die hem wel kan gebruiken om te infiltreren in een misdaadorganisatie.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Slecht actiefilmpje uit de No Limit-stal. Ik moet zeggen dat het acteren van Silkk me nog wel meeviel, maar verder is het een droevige film. De film barst van de clichés, en doet heel erg zijn best om Menace II Society te kopiëren, tevergeefs. Anderhalve ster.

FisherKing
Jordy; zegt de poster al niet genoeg

avatar van Yak
Yak
Je reinste THUGS, is wat ik brom!

Zeer ondergewaardeerde film. Al zit de film vol met cliché's, hij kijkt makkelijk en lekker weg. 3*

avatar van ex_uva
Integendeel, ik ergerde me blauw aan deze troep.

lars vousten
zeer goede film met goede acteurs een dikke 5

avatar van krabat
Vooral Garey Busy is weer lekker op dreef, blijft toch een genot om die man te zien acteren!

Ook snoop doggie dog is in zijn element, natuurlijk heeft hij in die rol ook al de nodige dosis ervaring.

Een prachtige film met een aantal onvergetelijke scenes.
5 sterren geef ik nooit, maar deze krijgt van mij een dikke 4,5*

avatar van Rascal
Die kool als 'head'gangsta was tuurlijk nogal ongeloofwaardig, daar hadden zelfs Snoop en Mystikal een betere slag kunnen slaan. Verder overdramatisch allemaal. 0,5*

kArIzMa_TuRk
was eigenlijk wel een goeie film. maar om een 5 te geven
krijgt van mij de helft.