After School Special (2003)

Alternatieve titels: Barely Legal | National Lampoon's Barely Legal

geregisseerd door David M. Evans
met Erik von Detten, Amy Smart en Tony Denman

Deacon en zijn maatjes zijn bijna ouderejaars op hun high-school maar worden nog altijd aangezien voor nerds. Ze hebben echter zo hun eigen vermaak op de tijd mee door te brengen, waaronder veel porno. Wanneer ze op het idee komen om zelf porno-films te gaan maken, en ze dat ook zowaar gaan doen met alle problemen vandien, stijgt hun populariteit aanzienlijk. De glamour is echter niet alles wat hen te wachten staat.

avatar van Mr. Chiel
silverfaustx schreef:
is die gast mclovin ?

Nee

Ik vond het een leuke film, het begin was het niet zo leuk maar hoe langer de film bezig is hoe leuker het word. Acteer werk was ook wel goed. Jammer dat het niet zo heel veel om Amy Smart ging. 3,5

avatar van Mr. Chiel
Leuk verhaal, niet hilarisch maar wel gewoon leuk. Zeker het kijken waard! *3!

avatar van the new guy
Eigenlijk geen enkele geslaagde grap.

film viel me wat tegen. Ik wachten op het moment dat het echt leuk ging worden maar zo ver is het niet geraakt. voor een keer te zien is het wel oke. verhaal kon beter.

avatar van jippie2010
skipy05 schreef:

mee eens...

avatar van Kelsey16
wat een verschrikkelijke wannabe American Pie cast.
Het acteerwerk was echt van het laagste niveau en het verhaal was ook niet leuk.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Simpel, voorspelbaar maar voor een no brainer film kijkt het erg gemakkelijk weg.

Jammer dat ze niet meer met het verhaal rond om de porno film deden, had allemaal een stuk hilarischer gekunnen

avatar van riefenstahl
Misschien aardig voor jochies die nog onder de indruk geraken van een paar blote borsten, voor volwassenen is deze verrassend onleuke film niet geschikt.

avatar van Aapje81
After School Special kan toch wel bestempeld worden als een kleine meevaller. De film is verre van geweldig maar het wordt allemaal sympathiek gebracht. Voor de mannelijke kijkers is het ook geen straf om naar Amy Smart en Sarah-Jane Potts te kijken.

Redelijk.

Dick2008
Lekkere meiden in de film en de drie jongens die de hoofdrol spelen doen het best goed. Eigenlijk veel beter dan de volwassenen, die maar matige rollen neerzetten. De film begint vrij goed en dat blijft een tijd zo. Jongens die de hele tijd aan seks denken i.p.v. goed hun best te doen op school. Om geld te verdienen besluiten ze een pornofilm te maken wat ondanks de amateuristische manier van maken een succes wordt. Dit gegeven wordt naar beneden gehaald doordat één van de jongens een relatie begint. Hierdoor wordt de film een stuk serieuzer, hoewel de romantiek zelf nog niet zo onaardig is.

Aanvankelijk behoorlijk veel grapjes in een hoog tempo maar daarvan blijft in de loop van de film niet zo heel veel meer van over. Want de concurrentie in de porno-industrie komt ook nog in actie wat de film helemaal niet ten goede komt. Erg jammer dan ook dat op deze manier de film halverwege een merkwaardige draai krijgt. Verandert daarom van een nog behoorlijk komische film in een vrij saaie hap. 5.0/3.0

avatar van Macmanus
Slappe hap.

Zo eentje die zelfs bij uitkomst nogal laat op de American Pie wagen wou meeliften. Slappe komedie, afgrijselijke casting en over de filmische aspecten gaan we het niet eens hebben aangezien die er gewoon totaal niet waren.

Ergens bij het daadwerkelijk maken van de porno leek het wel een beetje van die goedkope erotische sfeer te hebben. Had ergens wel wat maar echt daarop doorgaan werd er ook niet. Nee weinig soeps.

Terug naar de vergetelheid you go.

avatar van Daan258
Matige High School comedy filmpje.
Hij begon vrij aardig maar werd jammer genoeg nergens echt leuk of grappig.