Sorority Boys (2002)

geregisseerd door Wallace Wolodarsky
met Barry Watson, Michael Rosenbaum en Harland Williams

Drie studenten worden ten onrechte beschuldigd van het verduisteren van geld dat voor hun studentenhuis bedoeld was, en worden er uit geschopt. Om hun onschuld te bewijzen moeten de drie zich verkleden als vrouw. Langzaam realiseren ze zich hoe slecht ze vrouwen al hun hele leven behandelen.

erg grappige stukken erin
krijgt van mij een 3,5

avatar van jumpstylemovie
jumpstylemovie schreef:
leuke grappige film
3***

Stem verhoogd.
wil hem graag nog is zien

avatar van Ajax&Litmanen1
Behoorlijk flauw maar wel leuk. Ik kan altijd wel lachen om dit soort verkleedfilm met bijbehorende sexgrapjes. Jammer dat ze op het einde weer zon stontvervelend moraalverhaal eraan hebben geplakt.

avatar van QUESTIONMARK
deze film is 1 van me favo movies
echt lachen
en vooral die gast speler die des tijds in smallville speelde als lex luthor

echt doodlache!
krijgt van mij

4!

avatar van brabusRUS
Lekker flauw, niks mis mee. Prima vermaak als je een beetje melig bent.

avatar van Dianaa`
Prima vermaak voor een zondag middagje.

Een typische tienerkomedie met een hoop seks-gerelateerde grappen van een bedenkelijk niveau, maar wel zeer vermakelijk.

Ik heb meermalen hard gelachen gedurende de film, iets wat mij bij weinig comedy's overkomt (meestal komt het slechts tot een glimlach).

Derhalve 4*.

Leuke film. Grappige acteurs paar mooie dames:)

3/5

Als ik je één ding mag aanraden: vermijden deze film!
Heb me in lange tijd niet meer zo erg geergerd aan een film als aan deze.

avatar van Ninto
Ach, gewoon een vermakelijk tussendoortje. Zolang je geen meesterwerk verwacht komt alles goed.

avatar van Keane1983
Ik heb me wel kunnen vermaken met deze film, maar zeker niet een van de beste die ik ooit gezien heb in dit gerne. De grapjes kennen we wel en het acteerwerk is ook niet veel zeggend. Toch zit er wel een leuke diepere betekenis achter deze film en dat kon ik wel waarderen. Verder.... Tja.... Gewoon een highschool ala american pie boy meetstok girl movie. Leuk om eens gezien te hebben, maar daarna niet meer. Van mij een 2.5*. owjah... De aftiteling ook kijken, op het einde wordt je nog getrakteerd.

avatar van chantal29
best wel grappig, wel een schatje die middelste

Wat een beschamend slechte, platte en domme komedie. Wat een lol, typisch Amerikaans: lachen om mannen die zich schminken, de benen scheren, bh's om (nepborsten) doen, vrouwenkleren aantrekken en lippenstift kopen. Qua inhoud klopt er ook nog eens geen zak (om wat mannentermen te gebruiken) van: het plot zit vol gaten.