• 8.349.728 stemmen

Genre: Romantiek / Komedie

Geregisseerd door: Andy Tennant

Met onder meer: Matthew Perry, Salma Hayek en Jon Tenney

Plot Fools Rush In

"What if finding the love of your life meant changing the life that you loved?"

Na een toevallige ontmoeting in Las Vegas, en een nacht samen, laat de Amerikaan Alex Whitman de Mexicaanse Isabel Fuentes zwanger achter. Ze zoekt hem een paar maanden later op om te laten weten wat er gebeurd is. Ze besluit in een opwelling te gaan trouwen, wat een botsing van culturen oplevert.

imageimageimageimageimageimage

avatar van amanda22

amanda22

Heb hem gisteravond weer eens een keer gekeken....

Heb hem al paar keer gezien.

Vind het echt een vermakelijke film! Heb niet echt dubbel gelegen van het lachen maar soms is het net Chandler!

Leuke romantische komedie!

avatar van Chromeo

Chromeo

Leuke ouderwetse komedie...

avatar van notorious_kim

notorious_kim

Toen ik vandaag deze film begon te kijken had ik een heleboel déjà-vu's, dus ik denk dat ik deze film reeds gezien had, maar wel al lang geleden.

Het verhaal is redelijk voorspelbaar, met vele cliché's, maar dat stoorde me feitelijk niet. Ik vond het soms wel een beetje teveel rond de pot draaien, waardoor het wat ritme verloor.

De cast is super. Selma Hayek had ik nog niet veel zien spelen, maar ze draagt haar rol goed. Super accent in haar Engels trouwens. Matthew Perry is er weer over, wat supergrappig is, maar ik zie hem toch eens graag in een niet-Chandler rol spelen zoals vb. The Ron Clarck Story. In deze film wordt hij weer in de Chandler rol gestoken, en natuurlijk geen probleem, want hij draagt deze schitterend, maar ik wou dat de scenaristen er een iets originelere wending in het personage van Alex gestoken hadden.

De inbeeldzetting is basis, wat goed uitkomt voor een film zoals deze. Een romantische komedie vraagt nooit speciale shots om het verhaal te dragen, maar ik vind het altijd leuk als het wel zo is, dus daar bleef ik wat op mijn honger zitten.

De film overtuigd volledig, maar laat voor mij geen gevoel na, en dat is volgens mij ook de reden waarom deze film reeds uit mijn geheugen gewist was.

Toffe romantische komedie, zonder meer, lekker ontspannend om naar te kijken, maar over de hele lijn middelmatig.

avatar van The Scorcher

The Scorcher

Een geweldige romantische komedie met

Matthew Perry (Chandler uit de favoriete TV-Serie Friends)

avatar van Aapje81

Aapje81

• 1928 berichten

Erg aangename romantische komedie die het vooral moet hebben van de fratsen van Perry en de schoonheid Hayek.

avatar van Fixi88

Fixi88

Mooie romantische komedie . Ben niet echt een liefhebber van het genre maar toch vond ik hem mooi. Liedje van Elvis Presley bij de aftiteling zijn bonus punten waard . 3,5 *

avatar van DragQueen

DragQueen

Een vermakelijke romantische komedie, met leuke rollen van matthew perry en salma hayak. hier en daar wel voorspelbaar, maar dat mag de pret niet drukken. 3 sterren.

avatar van AFCALS

AFCALS

Leuke romantische komedie, die ik zonder Salma Hayek en Matthew Perry niet had gekeken. Ze maken de film.

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Degelijke komedie met Perry en Hayek. Deze twee hadden chemie en dat kwam goed tot uiting. Vooral in hun cultuur verschillen. Dat was een leuk idee/thema overigens. Alleen had de film zeker wat leuker en beter gekund. Duurde wat mij betreft ook iets te lang en het begon ook best goed alleen daarna werd het wat minder. Brakke 3,0.

avatar van BennyZ1991

BennyZ1991

Redelijke film bordevol clichés, ik heb hem gistere op tv gekeken en me er toch wel mee vermaakt. Het is alleen een beetje voorspebaar allemaal maarja een film met Hayek is altijd de moeite waard denk ik. 2,5*

avatar van Arbil

Arbil

2,5 voor Salma Hayek.

avatar van John Lee Hooker

John Lee Hooker

Dit is gelukkig niet zo irritant als de meest andere (romantische) komedies. Matthew Perry zet zijn rol dan ook gewoon sirieus neer, Hayek is ook niet mis en er is best mee te leven. Leuk ook die introductie aan de Mexicaanse familie, waar hij in eerste instantie totaal geen raad mee weet. Later bezoekt hij haar weer, wat je al aan zag komen... maar over het algemeen toch prima weg te kijken.

- 3 -

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Standaard romcom.

Na een aardige eerste helft, zakt deze standaard romcom al snel in. Ondanks de aardige vertolkingen en een paar grappige momenten, steekt dit niet uit boven de middelmaat binnen het genre.

Doorsnee.

avatar van willemse81

willemse81

Mwah. Niet goed genoeg voor een voldoende. Perry was ok, maar bracht toch te weinig humor in en Hayek is mooi, maar ook in films zit ware schoonheid van binnen en dat heb ik hier niet kunnen ontdekken helaas...

avatar van SmackItUp

SmackItUp

Ik vond hem serieus wel goed eigenlijk. Goed acteerwerk, mooie landschappen en een pluspunt voor Hayek. Wel een beetje jammer van het standaard verhaal dat ons opgelegd werd. Toch zeker de moeite waard.

avatar van Decec

Decec

Ik vond een redelijk romantiek/drama film...

Redelijk acteerwerk...

Redelijk verhaal...

Ruzie, verschillende meningen, liegen...

Geen HD kwaliteit aanwezig...

Een beetje komedie, lach ik niet zoveel...

Geen moeite waard...

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

Prima vermaakt met de emperor film.

Leuk duo.

Grappige familie gedoe.

Val je geen buil aan als je van romcoms houd

avatar van Lebarron

Lebarron

Fools Rush In is een vlotte romantische komedie met een typisch jaren 90 vibe. Matthew Perry is Alex Whitman, een Chandler Bingtype. Zelfde onhandigheid en scherpe gevoel voor humor. Hij werkt als opzichter voor een bedrijf dat nachtclubs bouwt. Hij woont in New York maar vanwege zijn werk is 90% van de tijd elders op locatie. Salma Hayek is Isabel Fuentes, een Latina met een vrije geest die woont in Las Vegas en werkt als fotografe. De twee ontmoeten elkaar en beleven een one night stand waarna Isabel er tussenuit sneakt. Een paar weken later staat ze weer op de stoep en blijkt ze zwanger te zijn. Ze trouwen overhaast maar dat is slechts het begin van een reeks obstakels die het stel moet overwinnen. Fools Rush In is niet bijster origineel of extreem geestig maar toch zeer leuk. Dit komt door het unlikely couple Hayek en Perry. De twee kunnen niet meer van elkaar verschillen. Hij de licht neurotische stijfhark en zij de vurige, tempramentvolle latina. Toch vormen ze een leuk stel en omdat ze zo'n leuk stel vormen bleef ik geboeid. Misschien kwam het wel omdat mijn jeugdliefde een latina was en ik veel dingen herkende die Alex mee maakte. Zoals het gezellige familydiner waar bijna heel Isabels familie aanwezig was. Matthew Perry's vader speelt in deze film ook zijn vader. De film kent ook wat minpuntjes zoals een geforceerde break-up die dan weer moet leiden tot een 'spontane' make up in de finale. Het kon bij mij en mijn huidige vriendin, die gek is op romcoms, echter niet de pret drukken. Gewoon een prima romcom en daarom een dikke voldoende. 3*.