• 8.524.507 stemmen

Spy Kids 3-D: Game Over (2003)

Avontuur / Familie | 84 minuten

Genre: Avontuur / Familie

Geregisseerd door: Robert Rodriguez

Met onder meer: Antonio Banderas en Daryl Sabara

Releasedatum: 19 februari 2004

Plot Spy Kids 3-D: Game Over

"3rd Mission. 3rd Dimension."

Carmen wordt per ongeluk opgesloten in een virtueel computerspel, ontworpen door de geheimzinnige Toymaker. Juni moet alles uit de kast halen om zijn zusje te redden, en de wereld te behoeden van de Toymaker.

imageimageimageimage

Cesca Giggles

Gary Giggles

avatar van Fangs

Fangs (crew films)

Veel kinderlijker dan zijn twee voorgangers en ook een stuk minder leuk. Pluspuntjes zijn de vele bekende sterren in kleine rollen, vijf maal Sylvester Stallone en een paar geslaagde grappen. Het verhaal is echter erg dun en Daryl Sabana (Juni) begint te irriteren... > 2*

avatar van Chattingforum

Chattingforum

Heb net gekeken. Ik vind hem wel erg leuk. Maar goed, 4 is max wat ik hem geef.

avatar van Armacky

Armacky

wel grappig

avatar van horror3d

horror3d

heel leuk vooral met die bril op haha

avatar van celientje

celientje

leuke film vooral het 3D

avatar van gotti

gotti

Leuker dan de tweede, alhoewel deze toch vooral op kinderen gericht is. De dubbelrollen van Stallone maken veel goed, net als de lollige animaties inside de game (met enkele leuke verwijzingen naar o.a. The Matrix en LotR).

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Echt saai , hoewel 3-D echt leuk is .

Maar niet bij deze film

1.5***

avatar van valerio2003

valerio2003

een hele leuke kinderfilm ,ik heb hem samen met mijn zoontje valerio gekeken en hij vind hem helemaal geweldig 4*

avatar van jodenkoek

jodenkoek

geinigew film

avatar van Dianaa`

Dianaa`

Grappige, maar niet zo'n bijzondere film. De film is gericht op kinderen en dat kan je ook wel goed merken. Ik denk zelf dat de film vanavond ook niet echt spectaculair zal zijn, omdat het eigelijk 3D hoort te zijn, maar je dat natuurlijk moeilijk aan iedereen kan laten zien. Niet iedereen heeft zo'n 3D-bril.

avatar van Real_Movie

Real_Movie

Gewoon een domme film.

Meer kan ik er niet over zeggen.

1,5.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

Real_Movie schreef:

Gewoon een domme film.

Meer kan ik er niet over zeggen.

1,5.

Ik ook niet op een ding na : Slechtste Spy Kids Deel!

avatar van maerk

maerk

Heel slechte film. De eerste twee delen waren leuk maar dit is echt erg. Het heeft ook heel weinig met spy kids te maken.

2 sterren.

avatar van film88888

film88888

Wat een schande dat de grote Robert Rodriguez zo iets heeft gemaakt terwijl hij pracht van juweeltjes heeft gemaakt zoals Sin city, en Planet Terror, Desperado, en nog andere goede films.

Er waren veel bekende mensen als bijrollen Clooney, Banderas, Hayek, Trejo, en Stallone die hier echt zich belachelijk maakt.

Zoveel grote mensen die je hier ziet, maar ze hebben allemaal geen hoofdrol, en die het dan hebben zijn snotneuzen die de show stelen(proberen) dus zeker geen klasse film.

1,5 sterren.

avatar van witboek

witboek

Zo zie je dat grote fimssterren ook alleen maar naar het geld grijpen. Voor kinderen is dit een superfilm. De onderwerpen zijn games, spelen en dan ene beetje vermengt met wat snelle beelden enzo en je kinderen blijven aan de buis geplakt.

Zelf heb ik hem gezien en vind hem zeeeeeeer slecht gemaakt. Het acteren was niet natuurlijk, stallone kan gewoon niet acteren, het is ene personage die het moet hebben van het fysieke, daarmee bedoel ik dat hij gespiert is en smoelen kan trekken, maar acteren neen. En die anderen acteurs die doen alleen maar mee omdat er veel geld is met gemoeit. Zoveel bekende acteurs en zo'n flopper van een film.

avatar van lennox

lennox

Zou stallone hier ook 20 miljoen dollar voor gevangen hebben?

avatar van shadowmaster100

shadowmaster100

inderdaad,GAMA OVEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

avatar van film master

film master

oh my god.

slechttttttttttttttttttt, alle slechste film van stallone na driven

avatar van guylopez93

guylopez93

slechtste en kinderachtigste film van Robert Rodriquez net als die andere twee Spy Kids

avatar van timburton

timburton

Mijn eerste 3D film ooit. Veel te laag gewardeerde film naar mijn mening. Zo'n jeugdfilms komen niet zo vaak voor... Altijd wel stiekem een beetje van geweest van de SK-trilogie.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Deze afsluiter van de jeugd-trilogie is eigenlijk alleen te pruimen in 3D. Zonder dit extraatje blijft er weinig over. Stallone is tenekrommend. Gemiddeld filmpje, en minder dan de voorgaande delen.

avatar van biosmovie

biosmovie

Je houdt van 3-d of juist helemaal niet, ik persoonlijk heel erg maar absoluut niet in dit 3e deel uit de spy kids serie. 1,5**

avatar van JigSaw_Doll

JigSaw_Doll

God 0_O why Robert why ???!!!

avatar van brielen

brielen

Hightech actie met een zinderende finale!!!3.

avatar van theike

theike

ik zet niet snel een film af.

Maar deze heb ik afgezet

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Met een beetje cynisme zou je kunnen stellen dat de Game Over in de titel ook voor deze film geldt. Was de eerste Spy Kids nog een leuke overdreven kinderfilm, dit derde deel stelt bitter weinig meer voor. Het voelt als een inspiratieloos bijeengeraapt zooitje van lelijke speciale effecten en een wel erg opzichtige moraal. Het wordt zelfs lachwekkend dat Rodriguez desalniettemin een enorme sterrencast heeft weten te porren voor deze onzin. Maar toch heeft zelfs dit mislukte vehikel zo zijn charme op de een of andere manier

avatar van polopolo150

polopolo150

Als kind was het wel een soort leuke film... vooral in 3D.

Later ook nog op DVD gezien thuis... sloeg eigenlijk nergens op... verhaal is ook gewoon absurd... maar de 3D in de bioscoop was gewoon goed, daardoor vond ik de film leuk.

avatar van skipy05

skipy05

Ik vond deze weer wat minder. Te kinderachtig. De 2de film vind ik het beste van alle 3.

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Middelmatig.

Had eigenlijk geen zin hier in, toch maar bekeken. Ook hier zie je aan de volwassen acteurs dat ze niet snappen wat ze hier aan het doen zijn. Net zoals Steve Buscemi in deel 2. Wat de geweldige Salma Hayek hier deed vraag ik me ook wel af. Volgens mij probeerden ze zoveel cast erin te gooien om het goed te maken maar dat is niet gelukt. Stallone is hier verschrikkelijk. Ook gelijk zijn slechtste rol ooit. De special effects vond ik eigenlijk niet mooi. 2,0 voor Salma Hayek die een van mijn favoriete actrices is en voor Antonio Banderas die ik ook wel een fijn acteur vind en omdat het einde best vermakelijk is.

avatar van pierrrke

pierrrke

eigenlijk toch wel zeer veel bekende koppen voor zulke domme films

deel 2 vond ik wel meevallen en de beste van de 3

deel 1 en 3 vond ik minder