Spy Kids: All the Time in the World in 4D (2011)

Alternatieve titel: Spy Kids 4

Actie / Avontuur

geregisseerd door Robert Rodriguez
met Jessica Alba, Rowan Blanchard en Jeremy Piven

De tweeling Rebecca en Cecil kan niet overweg met hun stiefmoeder Marissa Cortez Wilson die met hun vader Wilbur, een verslaggever die op zoek gaat naar spionnen, is getrouwd. Wat ze echter niet weten is dat Marissa een ex-spionne is voor de OSS (Organisatie van Super Spionnen), een organisatie die is uitgegroeid tot 's werelds beste spionnen-agentschap in het voormalig hoofdkantoor van de ter ziele gegane Spy Kids divisie. Als de wereld bedreigd wordt door de Timekeeper wordt ze weer opgeroepen door de OSS om in actie te komen. Met het einde van de wereld in zicht besluit de tweeling hun meningsverschillen opzij te zetten en de handen in elkaar te slaan met Marissa om de wereld te redden.

Beter dan verwacht. Mss zelf beter dan de eerste 3 films. Verhaal valt mee. soms wel flauw. Jessica Alba speelde wel goed.

disneystore
En dan dat Jessica Alba zei dat ze alleen nog maar serieuze dingen wou doen

avatar van krosnicky
zeer leuke en grappige film . ik was vroeger al fan van deel 1 en 2 maar deze vond ik ook erg geslaagt goed geacteert leuk verhaal (dat in het begin wel wat op het verhaal van deel 1 lijkt ) alleen waren de stunts en zo nogal kinderachtig maar ja deze film is ook voor kinderen bedoel en niet voor 18 plussers . het was ook leuk dat carmen en juni ( The original Spy Kids ) er ook in mee deden wat ik wel jamer vond is dat danny trejo ( Uncle Machete ) er maar een min of 2 in komt hij had niet eens tekst ik vond dat ze hem ook wel opnieuw een hoofd rol mochten geven . kortom ik vond het een zeer goede film een jeugt sentiement waar nieuw leven in word geblazen waar zowel jong als oud zullen van genieten en Rodriguez mag er gerust nog een 5de en 6de deel bij doen

avatar van james_cameron
Deze reeks zeurt maar door, met dit vierde deel als voorlopig dieptepunt. De plot is zo slecht nog niet, met vooral tegen het einde een aantal originele vondsten, maar qua humor, special effects en aktiescenes is dit toch wel behoorlijk triest. Het meest irritante aspect van de film betreft de robothond, van stem voorzien door Ricky Gervais. Mijn god, wat is dat slecht gedaan. Wellicht dat hele kleine kinderen er nog iets mee kunnen, maar voor volwassenen is dit echt een hemeltergende kijkervaring. Maar vooruit, Jessica Alba ziet er wel weer goed uit.

avatar van Phantasm
Leuke, onderhoudende film die lekker wegkijkt, ik had deze slechter verwacht, maar het viel me reuze mee.. Dus 3 sterren.

avatar van ibendb
Man, wat ben ik blij dat de film gedaan is. De film duurt maar een krappe 90 minuten, maar het lijken er wel 120. Nou dat is hoe je met de tijd kunt spelen.
Het verhaal is niet erg slecht, maar zeker niet goed. De special effects kunnen eigenlijk ook niet door de beugel anno 2011, maar ze zijn zeker beter dan zijn voorgangers. Jessica Alba was nog enigzins leuk, maar die twee kids waren echt bloedirritant. Wat heb ik me geërgerd aan hun onderlinge wedstrijden. Kleine 2,5*.

avatar van Decec
Een redelijke Actie/Familie/Komedie film...
Wel grappig verhaal...
Echt geschikt voor de jeugdfilm....
Grappig gemaakt...
Grappige acteerwerk...
Behalve kan nooit dat slechthorende jonge acteur Cecil Wilson (Mason Cook)
dat drie horloges (tikje) kan horen, kan nooit.. (ben zelf slechthorend)...

Mooi HD kwaliteit...(geen 3D gezien)
Prima achtergrond geluid/muziek (Dolby Digital)...

avatar van Stubbs
2 sterren omdat er veel oude acteurs in zaten. Gaf me toch een goed gevoel om ze terug te zien.

Waarom Robert Rodriguez ooit aan deze film is begonnen is me nog steeds een raadsel want een daverend succes zijn deze films volgens mij nooit geworden. Waarom er dan 8 jaar later nog een 4e deel is gekomen verbaasd met wel. Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat er nog een 4e deel was, maar toevallig afgelopen nacht kwam ik deze tegen op Film 1 en heb ik hem maar gekeken. Veel stelt het allemaal niet voor (behoorlijk flauw en kinderachtig) en de kleine kinderen zijn inderdaad behoorlijk irritant net zoals die achterlijke hond die werkelijke nergens grappig is (misschien wel voor kinderen t/m 5 jaar). Degene die het kijken van deze film voor mij waard maakt is de altijd fraaie Jessica Alba, maar ook de inmiddels volwassen geworden Alexa Vega die er fraai uitzag (wat dat betreft verheug ik me al op "Machete Kills" waarin ze ook een rol of rolletje heeft, hopelijk gaat ze dan ook uit de kleren ). Qua uitvoering en dan doel ik vooral op de effecten en het visuele aspect zag het er best leuk uit. Hoe de film eindigt heb ik niet kunnen zien want toen was ik inmiddels in slaap gevallen. Eerlijk gezegd zal het me ook een worst wezen hoe deze film is geëindigd want het is geen film voor mij.

avatar van Waackx
Op dit moment gratis te zien op UPC on Demand.

avatar van DonOswaldo
Slecht. Geen idee waarom deze reeks zich als onkruid aan blijft dringen, want geen van de delen is echt leuk. Te kinderachtig en te flauw geschreven allemaal. Vooral de robothond valt verkeerd, maar ook sommige chase/fight scènes waren teveel van het goede. Alba's presence maakt een beetje goed, maar niet genoeg.

avatar van Glennekeeeee
waar de eerste spy kids me als jong gastje nog heerlijk kon vermaken denk ik zelfs dat dit 4e deel de kleinste peuters niet meer kan vermaken.

Ongetwijfeld éen van de slechtste kinderfilms die ik al gezien heb, zelfs mijn petekind zei na de film: die film was saai...

Ik stem niet , heb maar een gedeelte gezien van de film .
Maar die hond haha zo belachelijk flauw dat het weer zeer komisch is .

Bantavoer
Ik was even bang dat het een soort film wordt, zoals bij Home Alone. De eerste twee leuk, maar vanaf deel 3 een waardeloze flop. Maar het viel me juist mee. Gelukkig deden de Cortez kinderen ook weer mee. Alleen zijn ze volwassen geworden. Cast, verhaal en special effects waren weer prima in orde. Het enige wat ik minder vond was het gevecht met de hond (yeah, right). En dan de baby die even een karatekid uithangt, tuurlijk. Verder lijkt me wel vet om de tijd stil te zetten en dan zien dat alle mensen stil staan. Ik hoop alleen dat er geen deel 5 komt.