ad
  • 8.181.057 stemmen

Spy Kids 3-D: Game Over (2003)

Avontuur / Familie | 84 minuten

Genre: Avontuur / Familie

Geregisseerd door: Robert Rodriguez

Met onder meer: Antonio Banderas en Daryl Sabara

Releasedatum: 19 februari 2004

Over Spy Kids 3-D: Game Over

"3rd Mission. 3rd Dimension."

Carmen wordt per ongeluk opgesloten in een virtueel computerspel, ontworpen door de geheimzinnige Toymaker. Juni moet alles uit de kast halen om zijn zusje te redden, en de wereld te behoeden van de Toymaker.

imageimageimageimage

Gary Giggles

avatar van Martijnnn

Martijnnn

JigSaw_Doll schreef:

God 0_O why Robert why ???!!!

Omdat zijn zoontje de films die hij maakt niet mocht kijken omdat tie niet oud genoeg is. Dit doet hij voor zijn zoontje.

Allemaal van die jochies die hier stoer proberen te doen omdat ze te stoer zijn voor deze film!

avatar van Jessen0wnt

Jessen0wnt

Ik dacht: Na 1 en 2, wil ik ook wel even de derde zien: gewoon om erover mee te praten. Heb dit afgezet, want een cheap-ass film. Ik kan best tegen slechte special effects en kinderlijke acteer prestaties. Maar dit gaat mij zelfs te ver... Wat een flop.

avatar van lars-pixar

lars-pixar

Deel 1,2,3,4 !Ja berijd je maar voor voor de film:

Spy Kids 4: Armagenddon.Met de acteurs:Daryl Sabara en Alexa Vega,Maar dan 18 jaar en 21.

Dus een soort Spy Teens. (Reactie: Veronica Magezien)

Deel 3 even wat anders maar wel een leuke film net als deel 1.

Deel 2 even net wat minder,snel in elkaar gemaakt.

Deel 1 is een sucses volle actie/jeugt/komedie film met goeie speciols en ook een mooie dvd uitvoering van rcv (Bedankt daar voor)

Dvd box Triology: Mooien iutvoering behalve deel 3 zo stome dvd,de hoes is prima de film is prima,menu is bager.

Dvd uitvoering:

Deel 1. 3,0* Deel 2. 2,5* Deel 3. 1,0*

Film:

Deel 1. 3,5* Deel 2. 2,0* Deel 3. 3,0*

avatar van Decec

Decec

Gewoon grappig film , niet slecht.

avatar van Ravenstein

Ravenstein

Kijkt lekker weg, maar is de minste van de 3.

avatar van tristanrc1

tristanrc1

Robert Rodriguez maakt altijd wel aparte films op de goede manier. Bijna altijd, want 'Spy kids 3-D: game over' zal voor de fan waarschijnlijk erg tegenvallen, want de film is behoorlijk slecht, zeker in vergelijking met eerdere delen. Het verhaal is bijvoorbeeld erg onorgineel, het acteerwerk is slecht, en de met computer gemaakte omgeving ziet er niet erg mooi uit. Daardoor geeft de film de indruk alleen maar gemaakt te zijn om de 3D-effecten. Maar goed, voor de jongsten zal deze film nog wel enigszins voor wat vermaak bieden, maar in tegenstelling tot de eerdere films is het geen vermaak voor het gehele gezin geworden, en dat is natuurlijk jammer.

avatar van Phantasm

Phantasm

Redelijke film, je moet wel van fantasie houden, leuk om een keertje te bekijken.

avatar van dualcia

dualcia

Ik ben gek op de films van Robert Rodriquez. En ook al is Spy Kids heel anders dan zijn andere films, heb ik toch wel genoten van de eerste 2 films uit de Spy Kids-reeks. Deze derde kon me echter niet bekoren. Het idee van het computerspel is wel leuk en de minuscule bijdragen van George Clooney, Antonio Banderas en Carla Gugino zijn wel leuk (Waarom zo weinig screentime voor de ouders van de kids? Waarom zo weinig screentime voor Cheech Marin en Danny Trejo?) Maar dat is ook alles wat leuk was.

Ik kan eigenlijk niet meer dan een *1 voor deze film geven.

Tarkus

Het verbaasd me eigenlijk een beetje dat Robert Rodriguez regisseur is van deze jeugdfilm, gezien zijn reputatie.

En hij zou zich beter blijven bezighouden waar hij goed in is, namelijk harde actiefilms voor volwassenen, want ik vind deze jeugdfilm, ondanks de grote name in de cast, niet goed.

Heb deel 1 en 2 nooit gezien en heb deze puur uit nieuwsgierigheid bekeken, en weet dus nu al dat ik de eerste delen nooit zal bekijken.

Is niet aan mij besteed deze reeks.

avatar van jipt

jipt

Hahahahahaha Sly is geweldig fout als bad-guy. 3*

avatar van Bantavoer

Bantavoer

Zo jammer, deze film. Lijkt veel op Tron. Of in ieder geval van afgekeken. Had meer spy vs spy willen zien en niet computerachtige film waar broer zijn zus moet redden. Afijn, aan de cast ligt het niet. Verhaal simpel en special effects wel oké. Vond deze dus niet al te best. Ook als speelden Sylvester Stallone en Ricardo Montalban en George Clooney mee, vond 'm niet de Spy Kids, zoals de eerste film. Jammer.