• 8.611.118 stemmen

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Lou

1986. Lou is een kluizenaar die haar duistere en gevaarlijke verleden achter zich probeert te laten. Wanneer er op een avond een zware storm woedt, wordt de dochter van een buurvrouw die nabij woont plotseling ontvoerd. De twee vrouwen riskeren daaropvolgend hun leven tijdens een reddingsmissie die hun grenzen zal testen en donkere en schokkende geheimen uit hun leven zal blootleggen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Davido

Davido

Goede sfeer, goed gespeeld en het verhaal was verrassend. Sterke film dit!

avatar van Ebenezer Scrooge

Ebenezer Scrooge

Eigenlijk alleen opgezet voor Allison Janney, maar wat een nietszeggend verhaaltje weer. Lopende band werk, dat er ergens in de wereld een scriptschrijver is die hiervoor betaald heeft gekregen, mijn hemel..

Die vent is niet eng, dat kind zit alleen maar voor zich uit te kijken. En Allison Janney had ook een stoer wijf geweest zonder dat jagen en dat hert aan het begin.

Had ook sterk het vermoeden dat het door een vrouw geregisseerd was en ja hoor.. geregisseerd door een vrouw.

Halverwege afgezet want moest naar de wc en daarna niet meer aan gedacht.

avatar van filmkul

filmkul

Matige actie thriller. Het verhaal stelt niet veel voor maar kent wel een aardige twist, hoewel deze niet echt heel veel toevoegt. De uitwerking is niet zo heel goed. Het eerste deel gaat nog wel, ,maar gaande weg slaat de verveling toe omdat er te weinig afwisseling is en er te veel aan het toeval overgelaten wordt. Het acteerwerk is verder okay. Verder speelt het grootste gedeelte van de film zich in het donker af waardoor er visueel weinig te genieten valt, ondanks dat het zich in de natuur afspeelt. 2.0/2.5

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Op zich een vrij aardige film. De film kijkt vrij lekker weg maar had van mij wel net een kwartiertje minder lang mogen zijn.

Qua cijfer een 6.5 (hier op Moviemeter naar beneden afgerond naar 3*)

avatar van Rodger

Rodger

Niet verkeerd, maar ook geen topper ..

Net 3 sterren ..

3.0 ***