• 10.518 nieuwsartikelen

Met onder meer: Kid Cudi, Jessica Williams en Laura Harrier

Gesproken taal: Engels

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Entergalactic

"Love will find us all."

Een jonge kunstenaar, genaamd Jabari, is op zijn zoektocht naar evenwicht in liefde en succes. Het vinden van succes zal Jabari een stap dichter in de goede richting naar liefde brengen: wanneer hij naar zijn droomappartement in New York verhuist, en zich voorstelt aan zijn nieuwe buur, ontmoet hij de fotografe Meadow.

Jabari (stemrol)

Len (stemrol)

Jordan (stemrol)

Alle Media

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Ik zag weinig buzz rond deze film, buiten hier en daar heel lovende kritieken. Ik had ook geen idee wie Kid Cudi is. Entergalactic is zijn 8e album en in plaats van een videclip maakt hij gewoon een hele animatiefilm er rond. En dan nog niet een doorsnee animatie om zijn muziek te promoten, maar eentje die de vibe uitstraalt en kan rekenen op geweldige animatie in de stijl van Spider-Man Into the Spiderverse. Het resultaat is één van de meest romantische film sinds lange tijd en ook wel dito animatiefilm. Het verhaal is eenvoudig, maar schittert zo in de eenvoud en oprechtheid. Het is een warme film waarin clichés en kleine details elkaar omarmen. Een zeer aangename verrassing.