• 8.557.439 stemmen

Genre: Actie / Avontuur

Geregisseerd door: Henry Joost en Ariel Schulman

Met onder meer: Owen Wilson, Walker Scobell en Jesse Williams

Plot Secret Headquarters

"When the secret is out, the adventure begins."

Onder zijn huis ontdekt de jonge Charlie Kincaid een geheim hoofdkwartier dat aan een superheld lijkt toe te behoren. Samen met enkele andere kinderen gaat Charlie op onderzoek in de geheime basis. In eerste instantie is de groep enthousiast, maar hun droom verandert al snel in een nachtmerrie wanneer de plek wordt aangevallen door superslechteriken. Om het hoofdkwartier te verdedigen en er levend uit te komen, moeten Charlie en de anderen hun krachten bundelen en elk hulpmiddel dat ze kunnen vinden gebruiken om de indringers te verslaan.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van macrobody

macrobody

Weinig schermtijd voor Owen Wilson en dan blijft er een groepje jonge acteurs over die eerder bij elkaar geraapt zijn voor diversificatie dan voor talent, maar ja, dat is de nieuwe normaal.

Misschien dat het een leuke kinderfilm is voor jonge pubers maar die heb ik niet dus kan ik het ook niet navragen. Matig.