• 8.613.597 stemmen

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Purple Hearts

De scherpzinnige Cassie werkt 's nachts in een bar in Austin, Texas om de eindjes aan elkaar te knopen terwijl ze haar droom nastreeft om zangeres en liedjesschrijfster te worden. Luke is een soldaat in opleiding die op het punt staat uitgezonden te worden. Cassie, die met medische rekeningen worstelt nadat bij haar diabetes is vastgesteld, wil met een oude bekende trouwen voor een betere ziektekostenverzekering. Als hij weigert, schiet Luke haar te hulp. Hij wil met haar trouwen vanwege zijn eigen wanhopige redenen. Ze zullen hun meningsverschillen opzij moeten zetten om het op een echt huwelijk te laten lijken.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van m1701

m1701

Ok film. Keek lekker weg.

Mooie cast om naar te kijken

BBarbie

Romantisch drama over twee jonge mensen die in een uiterst moeilijk parket zitten en min of meer noodgedwongen van de nood een deugd maken. Uitermate voorspelbaar melodrama met een innemende hoofdrol voor de charmante Sofia Carson, die de film bovendien opluistert met een handvol mooie songs.

avatar van Ludo666

Ludo666

Eerste uur van de film is zeer goed, maar dan heb ik het gevoel dat het verhaal plots niet meer samen hangt, echt bizar. Wel mooie actrice.

avatar van wouds601

wouds601

voorspelbaar romantisch drama. iets te lange speelduur. het begin met die Sofia Carson vond ik zelf wat irritant met dat gekibbel over die militairen/mannen. Uiteindelijk had er meer in gezeten maar ondanks dat toch krappe voldoende. 2,5*

avatar van Waku

Waku

Weer een Netflix film die nare kriebels bij mij veroorzaakt en vooral irritaties.

Een regelrechte Woke film. Het begint al aan het begin van de film wanneer Cassie de groep naar Irak vertrekkende soldaten (die grappen maken over moslims en fundamendalisten )met een vingertje er op wijst dat ze niet moeten generaliseren. Foei! Als de zangeres voor haar appartement staat hangen er gebroederlijk een regenboog vlag en Black Lives Matters vlag dicht naast elkaar. Waarom in Godsnaam? Het heeft helemaal niets met deze roman te maken. Bah.

Verder zijn de karakters allemaal vrij plastic.

Het komt nogal geforceerd over.

Ongeloofwaardig eigenlijk.

Zelden iemand zo makkelijk over zijn oorlogs trauma zien heen stappen.

De gemiddelde PTTS slachtoffer zou hier jaloers op zijn.

De oorlog en gebeurtenissen in Irak ziet men in de film nauwelijks iets van terug overigens.

En dan heb ik het nog niet eens over zangeresje Cassey die van de ene op de andere dag een schamel bezet barretje verruild voor een bomvol stadion.

Dat is pas carriere maken!

Nou ja, Sofia Carson is wel een lekker ding, dus een half puntje extra hiervoor.

Maar laat Netflix dit maar niet lezen want ook dat is natuurlijk generaliserend en vrouw onvriendelijk.

Wederom foei!

avatar van soom

soom

Sweet Caroline...

Ja, ik weet het. Mark Salling deed "iets" met kinderporno en dat is onder geen enkel beding en geen enkele zaak enigszins goed te praten. En toch is hij degene die voor mij onsterfelijk is met dat nummer, zo zacht, mooi en lief gezongen dat ik bij het horen altijd ervan aan hem denk, wanneer ik het hoor.

Sofia C. Is in deze film het beste, heeft charisma, een gouden keel en draagt dan ook de hele film in alles. Tegenspelers zijn net wat minder.

avatar van wvernooij

wvernooij

Ik ben een liefhebber van romantische films, maar deze deed me maar weinig.

avatar van Rubie2208

Rubie2208

Ben helemaal niet van de romantische films .

Keek deze mee met mijn vriendin , maar vond het wel een leuke film . Het verhaal is simpel, maar dat werkt vaak ook goed met dit soort films , gewoon niet te moeilijk . De acteurs kwamen voor mij geloofwaardig aspect over , waardoor het romantische aspect goed over kwam.