• 10.538 nieuwsartikelen

Met onder meer: Victoria Justice, Adam Demos en Luca Sardelis

Gesproken taal: Engels en Georgisch

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot A Perfect Pairing

Lola is een hardwerkende verkoopster bij een wijnbedrijf uit Los Angeles. Ze zegt haar baan op in de hoop haar eigen wijndistributiebedrijf te kunnen beginnen. Gretig boekt ze een vliegticket naar het Australische platteland om haar eerste potentiële klant te strikken: Vaughn Family Wines. Helaas zijn ze niet geïnteresseerd in zaken doen met een jonge onderneming. Om zichzelf te bewijzen, biedt Lola zich als boerenknecht aan op de schapenboerderij van de familie. De onstuimige manager Max traint haar. Zal Lola het zware werk kunnen overwinnen?

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Spoelworm

Spoelworm

.Ze zegt haar baan op in de hoop haar eigen wijndistributiebedrijf te kunnen beginnen. Gretig boekt ze een vliegticket ..om haar eerste potentiële klant te strikken. .. Helaas zijn ze niet geïnteresseerd in zaken doen met een jonge onderneming. Om zichzelf te bewijzen, biedt Lola zich als boerenknecht aan op de schapenboerderij van de familie.

Dus als ik de plot goed begrijp: meisje vliegt naar Australië waar ze zich presenteert als zakenvrouw welke wijn verkoopt. Men wijst haar af want ze zien haar als jong meisje, niet een zakenvrouw . Om te bewijzen dat ze verkeerd zitten -dus dat zij wel degelijk een zakenvrouw is- gaat ze als knecht schapen drijven op een boerderij.

Ja.

avatar van Gish

Gish

Heerlijke RomCom met een stralende Victoria Justice. Genieten van Australië, de vrijheid, de natuur en een goed glas wijn, want die wijn staat centraal in dit leuke verhaal. Met veel liefde gemaakt.

avatar van Mickey b

Mickey b

Hallmark-achtige lovestory maar dan vanuit productie Netflix. Pure cliché in zijn genre en weinig originaliteit. Verhaal gaat over kennismaking, liefde, ruzie en terug goedmaken. Maar vond deze wel beter dan de standaard Hallmark. Acteurs zijn mij echter onbekend al blijkt Victoria Justice haar opmars te maken, na gestart te zijn in wat tienerseries. Zo heeft ze onlangs nog een film gemaakt op Netflix. Misschien wel coming-talent. Je moet ergens starten als actrice… De mannelijke hoofdrol, Adam Demos, is een leuke verschijning en leek mij een copycat van Chris Hemsworth (vooral gekend als acteur van Thor). Beiden trouwens van Australische afkomst. Verder mooie plaatjes over Australië en moet toegeven dat ik niet wist hoe mooi de natuur daar kan zijn. Verhaal gaat rond wijn, waar ik ook liefhebber van ben, maar feitelijk heeft het er weinig mee te maken. Wel leuke sfeer over het leven op een schapenfokkerij en de vriendschap tussen de arbeiders op de ‘farm’. Een barfight en alcohol hoort daar bij. Pogingen tot wat platte humor pakte me niet echt, maar heb er wel constant met een smile naar gekeken en heb er feelgood-gevoel aan over gehouden. Aanrader als je houdt van een typisch melige romance in de mooie omgeving (en dialecten) van Australië… Voor mij toch wel 3,5*

avatar van blurp194

blurp194

Mierzoet clichefeestje.

Ik vraag het me wel eens af - is dit soort Netflix productie van gooi schapenstront naar je baas, en live happily ever after misschien wel een van de grootste aanzetters van de onvrede in de maatschappij. Want nee, in het echt werkt het niet zo, als je stront over je baas gooit, zelfs als het maar figuurlijk is, dan komt het niet meer goed. Je wint nog eerder de staatsloterij, zeg maar.

Maarja, het is maar een film, en laten we dat ook goed begrijpen. Want het plot trekt overduidelijk op niets, mist de frisse Australie-charme van voor Crododile Dundee deel twee, en ja, wat blijft er dan nog over. Het smoeltje van Justice, of de grap over Baaabrah. Voor mij werkt het niet zo, als ik heel eerlijk ben. Helemaal niet.

avatar van Seifer

Seifer

Tenenkrommend op bepaalde momenten. Geen bijzondere film. Daarnaast wat is Victoria Justice een irritant slechte actrice. Overacteren is haar tweede naam.

avatar van schumacher

schumacher

Mierzoet filmpke zoals verwacht.

Niets mis mee, niets speciaals ook.

avatar van Moviestar1979

Moviestar1979

Een mierzoete romantische komedie met Victoria Justice als Lola. Eerder vertolkte ze al een personage onder dezelfde naam in Zoey 101. Dit was haar tweede Netflix-film waarin ze de hoofdrol vertolkt. Met uitzondering van Justice bevat de cast grotendeels Australische acteurs en actrices.

Een standaard clichéfilm met wat komische en romantische scènes. Verder wel een aanrader voor het mooie Australische landschap.

2,5 *