• 10.576 nieuwsartikelen
  • 8.965.910 stemmen

Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms (2021)

Animatie / Actie | 89 minuten

Genre: Animatie / Actie

Geregisseerd door: Ethan Spaulding

Met onder meer: Jennifer Carpenter, Joel McHale en Grey Griffin

Gesproken taal: Engels

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis
  • iTunes Bekijk via iTunes

Plot Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms

Na de gebeurtenissen uit 'Scorpion's Revenge' keren Raiden, Liu Kang, Johnny Cage, Sonya Blade en Jax Briggs terug naar Earthrealm. Hun thuis blijkt aangevallen te zijn door de vijandelijke troepen van tiran Shao Kahn. Hierdoor worden Raiden en zijn groep krijgers gedwongen mee te doen aan een allesbepalende Mortal Kombat in Outworld. Het bloederige toernooi zal het lot van de rijken bepalen. Scorpion is tegelijkertijd op zoek naar de Kamidogu, een mystieke relikwie die gemaakt is door de Oude Goden, voordat een mysterieus kwaad terugkeert en het universum vernietigt.

Liu Kang (stemrol)

Sonya Blade (stemrol)

Johnny Cage (stemrol)

Scorpion (stemrol)

Raiden / Kintaro / Sektor (stemrol)

Sub-Zero / Kuai Liang (stemrol)

Shao Kahn (stemrol)

Smoke / Stryker (stemrol)

Jade / Mother (stemrol)

D'Vorah (stemrol)

avatar van Iron Maiden

Iron Maiden

Na Scorpion’s Revenge zijn de verwachtingen hoog gespannen.

avatar van Iron Maiden

Iron Maiden

Wat een tegenvaller na het verrassende Scorpion’s Revenge. Zelfs voor MK was dit verhaal dun en de actie werd helaas snel eentonig.

avatar van rustugan

rustugan

Scorpion's Revenge zat veel beter in elkaar dan dit vervolg. Deze film kon me desondanks nog wel boeien vanwege de herkenbaarheid en de nostalgie van de franchise. Ben je niet bekend met het Mortal Kombat universum, dan raad ik je aan om in ieder geval niet deze film te checken voor als je er meer van wilt weten.

avatar van xaid

xaid

Geen wonder dat de gevechten zo kort zijn ...hoeveel wil je in een film doen... Johnny Cage word neergzet als clown mjah Gelukkig werd Reiko wel goed neergezet en niet zoals in de Mortal Kombat film 2021 (Nathan "aargg aaargg" Jones)

avatar van Thorongil

Thorongil

Degelijke animatiefilm, iets minder dan de eerste.

avatar van Timothyvdmeer

Timothyvdmeer

was meer een cartoon ipv animatie. Rol van J. Cage was irritant.